Gå til innhold

FU:Hvilken ringetone har du på mobilen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dønn kjedelig som effektivt skiller min ut fra alle andres...

Skrevet

Den steingamle vanlige tlf ringelyden. Jeg har hatt barnelatter før denne, men den ble for voldsom på jobb :)

Gjest Calóni
Skrevet

Den steingamle vanlige tlf ringelyden. Jeg har hatt barnelatter før denne, men den ble for voldsom på jobb :)

Jobber du på jobben min? Det er nemlig ei hos oss som har hatt en grusomt irriterende barnelatter-ringetone i evigheter, og jeg blir veldig takknemlig om hun har fjernet den ;)

Skrevet

Jobber du på jobben min? Det er nemlig ei hos oss som har hatt en grusomt irriterende barnelatter-ringetone i evigheter, og jeg blir veldig takknemlig om hun har fjernet den ;)

Hehe den var irriterende ja, men jeg jobber privat. Så da var det nok ikke meg! ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Hehe den var irriterende ja, men jeg jobber privat. Så da var det nok ikke meg! ;)

Pokker. Jeg har ikke vært i jobb på et par mnd nå. Kanskje hun har forandret den likevel ;)

Skrevet

Idas sommervise - fra Emil i Lønneberget.

Sååå koselig så. Har aldri opplevd at andre har hatt akkurat den. Praktisk :-)

Skrevet

Er ikke så opptatt av ringetoner....så jeg har ringetone nr 16 på Samsungen min:D

Kunne såklart hatt en av mp3-filene mine som ringelyd, men synes faktisk det blir litt masete/bråkete...

Å BETALE for en ringetone synes jeg er litt...ja...unødvendig...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har en som synger: [navnet mitt], det ringer, hvem tror du det er, [navnet mitt], skal du ikke svaaaareeee!

Ganske irriterende, egentlig. :)

Skrevet

Standard Sony Ericsson lyd. Men det er det jammen mange andre som har også, så jeg tror jeg må bytte den snart...

Problemet er at om jeg bytter så vet jeg av erfaring at det tar laaang tid før jeg reagerer på at telefonen min ringer igjen, hehe :o)

Skrevet

Jeg har en som synger: [navnet mitt], det ringer, hvem tror du det er, [navnet mitt], skal du ikke svaaaareeee!

Ganske irriterende, egentlig. :)

Gjett om, den hadde jeg og jeg ble drittlei den for å si det mildt :) Men var jo gøy i starten. Min sang var i country-varianten! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Gjett om, den hadde jeg og jeg ble drittlei den for å si det mildt :) Men var jo gøy i starten. Min sang var i country-varianten! :)

Vet jo iallfall at det er min telefon som ringer, da. :)

Skrevet

En av de som ligger inne på mobilen, + en egen som ringer når samboeren min ringer. I tillegg sier mobilen navnet til den som ringer innimellom musikken, ganske kult. *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...