Gå til innhold

Vanskelig navn valg på kommende jente

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

aha, så det vet du alt om? ;)

Full kontroll!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• dolores83

3

• miia

2

• ShitDiddelyDo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nå fulgte du ikke reglene!

*morsk*

;-)

Oj, jeg misforstå, jeg trodde det var greit å si ingen av dem så lenge man ikke kommenterte noe mer *sorry*

Skrevet

Pst! Jeg tror det var sånne som deg hun siktet til når hun definerte hvem som ikke trengte å svare :P

Jeg skjønte jo det etterpå. Trodde det var greit så lenge jeg ikke kom med noen kjipe kommentarer. Beklager :o(

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg skjønte jo det etterpå. Trodde det var greit så lenge jeg ikke kom med noen kjipe kommentarer. Beklager :o(

Det kan jo være du blir tilgitt en gang før jul, da. Prøv å ikke ligge våken hele natten pga dette ;)

Skrevet

Madeleine - eller Madelen om en vil.

Adeleine er ikke stygt, men det høres ut som om m-en mangler. Dersom hun får det navnet kommer hun garantert til å måtte si mange ganger at hun IKKE heter Madeleine.

Skrevet

Det kan jo være du blir tilgitt en gang før jul, da. Prøv å ikke ligge våken hele natten pga dette ;)

Kanskje jeg skulle tusle ut av dol og se på Carnivale isteden ;o)

Men jeg trengte litt seriepause.

Skrevet

Madeleine - men ville stavet det Madelen...

Hva med Adele - som et alternativ til Adeleine...?

Skrevet

Jeg likte ingen av dem :o)

Kanskje vi to skulle slå oss sammen og bli "de negative" på dol i kveld? ;)

Skrevet

Kanskje vi to skulle slå oss sammen og bli "de negative" på dol i kveld? ;)

Nå har jeg vrengt av meg så mye dritt at jeg begynner å bli blid igjen :o)

Men vi kan godt fortsette litt til. Ingen får meg til å si at vinter er noe positivt og egentlig synes jeg livet er ræva i dag :o)

Skrevet

Syntes det var kjempe fine navn du hadde valgt til prinsessa di jeg. Hvilke av de du velger må du nesten føle på selv. Tror uansett dere vil få posetiv oppmerksomhet fra andre på navnvalge. Fint å ikke ha et navn som ikke halve skolen har når hun blir skolejente. Lykke til med valget.

Skrevet

Nå har jeg vrengt av meg så mye dritt at jeg begynner å bli blid igjen :o)

Men vi kan godt fortsette litt til. Ingen får meg til å si at vinter er noe positivt og egentlig synes jeg livet er ræva i dag :o)

Nei, da avblåser jeg hele prosjektet og prøver å tenke positive tanker jeg også:)

Skrevet

Madeleine - men ville stavet det Madelen...

Hva med Adele - som et alternativ til Adeleine...?

Henger meg på Adele her jeg! Kjempefint navn det!!

Skrevet

Nei, da avblåser jeg hele prosjektet og prøver å tenke positive tanker jeg også:)

Ja, nå skal jeg dole og se på Gyldne tider samtidig. Du er født på 80-tallet, vi andre skal mimre :o)

Skrevet

Ja, nå skal jeg dole og se på Gyldne tider samtidig. Du er født på 80-tallet, vi andre skal mimre :o)

Haha, jeg vet. Så på det sammen med noen litt eldre venner en gang, og jeg skjønte ikke en dritt av hva som var så moro;)

Skrevet

Haha, jeg vet. Så på det sammen med noen litt eldre venner en gang, og jeg skjønte ikke en dritt av hva som var så moro;)

Vent 20 år til og så ser du program fra 2000 og du kan mimre du også :o)

Skrevet

Ville valgt Adelaine med stavemåte Adelen (gjerne med aksent, slik: Adelèn.

Adelaine ser egentlig ut som en feilstavelse av Adelaide (by i Australia), mulig det er fordi jeg aldri har hørt om det navnet før....

Gjest rødpenna
Skrevet

Ville valgt Adelaine med stavemåte Adelen (gjerne med aksent, slik: Adelèn.

Adelaine ser egentlig ut som en feilstavelse av Adelaide (by i Australia), mulig det er fordi jeg aldri har hørt om det navnet før....

Bør i tilfelle sette aksenten rette vei.

Skrevet

Bør i tilfelle sette aksenten rette vei.

Det bør være lukket e i mine ører, og står fast på at det dermed er riktig aksent...

Skrevet

Hvis du velger et av de navnene kommer jenta garantert til å bli luksusprostituert.

Gulp! Skjønner hvorfor Knugen er så engstelig om da'n!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...