ShitDiddelyDo Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 aha, så det vet du alt om? Full kontroll! 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Nå fulgte du ikke reglene! *morsk* ;-) Oj, jeg misforstå, jeg trodde det var greit å si ingen av dem så lenge man ikke kommenterte noe mer *sorry* 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Pst! Jeg tror det var sånne som deg hun siktet til når hun definerte hvem som ikke trengte å svare Jeg skjønte jo det etterpå. Trodde det var greit så lenge jeg ikke kom med noen kjipe kommentarer. Beklager ( 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg skjønte jo det etterpå. Trodde det var greit så lenge jeg ikke kom med noen kjipe kommentarer. Beklager ( Det kan jo være du blir tilgitt en gang før jul, da. Prøv å ikke ligge våken hele natten pga dette 0 Siter
cecily Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Madeleine - eller Madelen om en vil. Adeleine er ikke stygt, men det høres ut som om m-en mangler. Dersom hun får det navnet kommer hun garantert til å måtte si mange ganger at hun IKKE heter Madeleine. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Det kan jo være du blir tilgitt en gang før jul, da. Prøv å ikke ligge våken hele natten pga dette Kanskje jeg skulle tusle ut av dol og se på Carnivale isteden ;o) Men jeg trengte litt seriepause. 0 Siter
miia Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Madeleine - men ville stavet det Madelen... Hva med Adele - som et alternativ til Adeleine...? 0 Siter
dolores83 Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg likte ingen av dem ) Kanskje vi to skulle slå oss sammen og bli "de negative" på dol i kveld? 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Kanskje vi to skulle slå oss sammen og bli "de negative" på dol i kveld? Nå har jeg vrengt av meg så mye dritt at jeg begynner å bli blid igjen ) Men vi kan godt fortsette litt til. Ingen får meg til å si at vinter er noe positivt og egentlig synes jeg livet er ræva i dag ) 0 Siter
Gjest kolon Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Syntes det var kjempe fine navn du hadde valgt til prinsessa di jeg. Hvilke av de du velger må du nesten føle på selv. Tror uansett dere vil få posetiv oppmerksomhet fra andre på navnvalge. Fint å ikke ha et navn som ikke halve skolen har når hun blir skolejente. Lykke til med valget. 0 Siter
dolores83 Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Nå har jeg vrengt av meg så mye dritt at jeg begynner å bli blid igjen ) Men vi kan godt fortsette litt til. Ingen får meg til å si at vinter er noe positivt og egentlig synes jeg livet er ræva i dag ) Nei, da avblåser jeg hele prosjektet og prøver å tenke positive tanker jeg også 0 Siter
Gimmick Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Madeleine - men ville stavet det Madelen... Hva med Adele - som et alternativ til Adeleine...? Henger meg på Adele her jeg! Kjempefint navn det!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Nei, da avblåser jeg hele prosjektet og prøver å tenke positive tanker jeg også Ja, nå skal jeg dole og se på Gyldne tider samtidig. Du er født på 80-tallet, vi andre skal mimre ) 0 Siter
dolores83 Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Ja, nå skal jeg dole og se på Gyldne tider samtidig. Du er født på 80-tallet, vi andre skal mimre ) Haha, jeg vet. Så på det sammen med noen litt eldre venner en gang, og jeg skjønte ikke en dritt av hva som var så moro;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Haha, jeg vet. Så på det sammen med noen litt eldre venner en gang, og jeg skjønte ikke en dritt av hva som var så moro;) Vent 20 år til og så ser du program fra 2000 og du kan mimre du også ) 0 Siter
Mañana Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Ville valgt Adelaine med stavemåte Adelen (gjerne med aksent, slik: Adelèn. Adelaine ser egentlig ut som en feilstavelse av Adelaide (by i Australia), mulig det er fordi jeg aldri har hørt om det navnet før.... 0 Siter
flisa Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Madelaine! det er min datters søteste venninne 0 Siter
Gjest rødpenna Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Ville valgt Adelaine med stavemåte Adelen (gjerne med aksent, slik: Adelèn. Adelaine ser egentlig ut som en feilstavelse av Adelaide (by i Australia), mulig det er fordi jeg aldri har hørt om det navnet før.... Bør i tilfelle sette aksenten rette vei. 0 Siter
Mañana Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Bør i tilfelle sette aksenten rette vei. Det bør være lukket e i mine ører, og står fast på at det dermed er riktig aksent... 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Hvis du velger et av de navnene kommer jenta garantert til å bli luksusprostituert. Gulp! Skjønner hvorfor Knugen er så engstelig om da'n! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.