Gjest abrahamsen Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg likte ingen av dem ) Men vi som ikke likte noen av dem fikk ikke lov å svare jo! ;o) Jeg har vært flink å ikke gjort det, men nå greide jeg ikke lenger. 0 Siter
KaVa Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Henger meg på Adele her jeg! Kjempefint navn det!! Ville også valgt Adele foran de to foreslåtte. (Har gode konnotasjoner til det navnet - kjenner ei superhyggelig dame ved det navnet) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Ingen av dem er noen favoritt hos meg, men synes Madeleine er fineste. Samtidig så er det også det navnet som er mest brukt. 0 Siter
Gjest Hun kommer snart Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Ville også valgt Adele foran de to foreslåtte. (Har gode konnotasjoner til det navnet - kjenner ei superhyggelig dame ved det navnet) Hvordan uttales Adele....med eller uten E'en på slutten? 0 Siter
Gjest Hun kommer snart Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Ville valgt Adelaine med stavemåte Adelen (gjerne med aksent, slik: Adelèn. Adelaine ser egentlig ut som en feilstavelse av Adelaide (by i Australia), mulig det er fordi jeg aldri har hørt om det navnet før.... GODT forslag med aksenten og den stavemåten...det har vi ikke tenkt på. Tror vi muligens går for det. Madeleine er et nydelig navn syns da vi, men Adelèn (med apostrofen den ene el andre veien ;-)) er også et vakkert alternativ og ikke fullt så vanlig, da.... Takk! :-) 0 Siter
miia Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan uttales Adele....med eller uten E'en på slutten? Med E'en p slutten, trykk på første E... 0 Siter
KaVa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan uttales Adele....med eller uten E'en på slutten? Hun jeg kjenner uttaler det med trykk på E'en i midten, og en "lett" e på slutten. Synes det er vakkert jeg :-) 0 Siter
Gimmick Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ville også valgt Adele foran de to foreslåtte. (Har gode konnotasjoner til det navnet - kjenner ei superhyggelig dame ved det navnet) Er veldig feminint og fint synes jeg!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.