Gå til innhold

Kjøre med sommerdekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, det er så hyggelig på Sunnaas så. Bare man får nok mat så går det greit ;o)

Grunnen til at man havner på Sunnaas er vel som regel ikke like trivelig...

*har et familiemedlem på sunnaas*

Skrevet

Grunnen til at man havner på Sunnaas er vel som regel ikke like trivelig...

*har et familiemedlem på sunnaas*

Jeg skal dit om en mnd og har vært der mange ganger.

Jeg gleder meg faktisk litt jeg.

Skrevet

Jeg skal dit om en mnd og har vært der mange ganger.

Jeg gleder meg faktisk litt jeg.

Det er jo fint :-)

Men du går vel ikke så langt som å _anbefale_ "no doubt" å kjøre på sommerdekk - slik at det er større sjanse for å havne på Sunnaas?

:-)

Skrevet

Det er jo fint :-)

Men du går vel ikke så langt som å _anbefale_ "no doubt" å kjøre på sommerdekk - slik at det er større sjanse for å havne på Sunnaas?

:-)

Nei, jeg anbefaler absolutt toget i morra :o)

Jeg har møtt mange rare grunner til at folk havner på Sunnaas og jeg vil ikke anbefale noen å sjøl være skyld i det. Da tror jeg nesten jeg hadde blitt litt gærn hvis det hadde vært min skyld.

Skrevet

Takk for alle svar. Jeg får se an været imorgen, men satser ikke på å kjøre.

Hvis du nå velger å kjøre, hvorfor ikke bare parkere bilen der de skal bytte dekk, så har du sikret deg.. Bare et tips :)

Skrevet

Nei, jeg har bestilt vinterdekk hos de som skal bytte for meg. Mener du at det kan være glatt hvis det er +2 grader?

Bilen min varsler om at det kan være glatte partier fra 3+ grader.

Skrevet

Har bestilt time til onsdag, så det er kun snakk om to dager.

Hva hvis snøen laver ned da? Og du har sommerdekk. Da er det ikke lov å kjøre. Skjønner ikke helt hvorfor folk må vente så lenge med å bytte til vinterdekk. Alle vet jo at snøen kommer på denne tiden.

Gjest no doubt
Skrevet

Hva hvis snøen laver ned da? Og du har sommerdekk. Da er det ikke lov å kjøre. Skjønner ikke helt hvorfor folk må vente så lenge med å bytte til vinterdekk. Alle vet jo at snøen kommer på denne tiden.

Jeg venter så lenge fordi det var da verkstedet hadde ledig time. Måtte ha nye vinterdekk så bestilte dekk hos verkstedet så de ordner alt for meg. Kjørte idag og det var ikke noe problem. Tar tog imorgen. Så da var det problemet ute av verden :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...