Gå til innhold

vinter, hva er det beste med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kosen med sprakende ovn, ungene som leker i snøen, hytteturer, appelsin og kakao :), Det rene og ryddige landskapet.

Hva synes du?

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

10

• flisa

6

• Dorthe

6

• Mista nikket

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

JUL!!!!!

din julegris ;) Hvor mange nisser skal du pynte med?

Skrevet

JUL!!!!!

Jul er slitsomt, og det er så overdrevet mas om det helt fra oktober - at man blir helt lei av den når den endelig kommmer...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Dra til leiligheten på fjellet. Gå en skitur. Afterskiing. Ta en tur i svømmebassenget, boblebadet og badstua.

Deretter middag og rødvin.

Avslutte kvelden med en bok eller en tur ned i baren.

Gjest theoline
Skrevet

Afterski, carving og enda mere afterski, måtte snøen komme snart!!!

Skrevet

syns det bare er dritt jeg..

Endelig en som er enig med meg :o)

Gjest Helt vennskapelig. Herrlig med snø!!!
Skrevet

Å kaste snøball på noen du liker

;o)

Skrevet

Det hvite rolige landskapet.

Å være inni varmen når det laver ned utenfor.

Å sitte med vinduet, pleddet rundt seg, stearinlys overalt, kakao i hånden og kikke på snøen som faller.

Å være ute i godt kaldt vær, fullstendig innpakket og bare nyte været.

++++++++

Jeg elsker vinteren.

Skrevet

Det absolutt største plusset jeg kan se akkurat nå, er at når snøen endelig legger seg, slipper vi å vaske dritmøkkete, leirete barneklær hver bidige dag. :o)

Ellers:

Førjulskos og juleglede.

Fyr i peisen.

Aketurer.

Skrevet

syns det bare er dritt jeg..

Haha, helt enig! Surt og kaldt, måke snø på jobben, grave fram bilen, skrape is på begge sider av bilvinduene, masse klær så man ser feit ut uansett hvor tynn man måtte være, konstant dårlig hårdag... Jeg nevner i fleng;)

Skrevet

Jeg er også enig! Kaldt og jævlig, og ufremkommelige veier. Koselig, du liksom, jaaada;)

Skrevet

Ski, Telemark, Alpint, med ungene i skibakken eller aleine.

Grave snøhule.

Pent vinterlandskap med glitrende snø og blå skygger.

Bygge snømann og snøborg.

Hyttetur med pilking, basing i snøen og peiskos om kvelden.

Ake med ungene.

Jul og nyttår og vinterferie. Etter hvert Påske.

Ingen fluer, mygg og ekle kryp ute.

Skrevet

Jeg er også enig! Kaldt og jævlig, og ufremkommelige veier. Koselig, du liksom, jaaada;)

Jeg fatter egentlig ikke poenget med å ha vinter. Heretter vil vi bare ha vår, vinter og høst og snø på julaften :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er enig i den biten jeg også, men nå skulle vi nevne det beste så:)

I fjor kjørte jeg meg fast i innkjørselen her, fordi vi ikke rakk å måke unna etterhvert som snøen kom. Jeg kom meg hverken bakover eller fremover.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg fatter egentlig ikke poenget med å ha vinter. Heretter vil vi bare ha vår, vinter og høst og snø på julaften :o)

Jeg synes den verste tiden på året er denne tiden vi er inne i nå og ut november. Alt er trist og grått, men når snøen kommer pleier humøret mitt og letne.

Skrevet

Jeg er enig i den biten jeg også, men nå skulle vi nevne det beste så:)

I fjor kjørte jeg meg fast i innkjørselen her, fordi vi ikke rakk å måke unna etterhvert som snøen kom. Jeg kom meg hverken bakover eller fremover.

Det finnes ikke noe bra med vinteren :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...