Gå til innhold

vinter, hva er det beste med den?

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

10

• flisa

6

• Dorthe

6

• Mista nikket

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bildet var så utydelig, at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

;o)

Gjør hva du vil - det blir ikke bedre.

Skrevet

Det hadde jammen jeg og gjort hvis det var mulig.

Ikke sant...godt svart, men det er dessverre ikke mulig på noen år enda...!

Skrevet

Hva gjør du for at tida skal gå da? Vinteren varer jo ei stund.

Jeg eksisterer.

Hehe...neida, livet går vel sin vante gang - men jeg registerer at alt blir mye enklere, greiere osv - så fort det begynner å tine rundt meg.

Skrevet

Ikke sant...godt svart, men det er dessverre ikke mulig på noen år enda...!

Jeg har altfor mange unger og når den minste blir stor nok har jeg sikkert barnebarn og da kan jeg ikke reise fra dem hellerf.

Og dessuten så er det så innmari dyrt å kjøpe seg noe i varmere strøk også, snart like dyrt som her.

Skrevet

Jeg eksisterer.

Hehe...neida, livet går vel sin vante gang - men jeg registerer at alt blir mye enklere, greiere osv - så fort det begynner å tine rundt meg.

Joda, man får energi når det nærmer seg vår. Våren er best synes jeg, men vinteren har sin sjarm den også.

Det har vært flere tråder her i kveld hvor det negative med vinteren har kommet opp. Derfor denne tråden. :)

Skrevet

Med snø ja, ikke alltid vi har det. Mye kos med vinteren også!

Nei, vinteren her sør er jo ofte trist, våt og grå. Men i fjor var det flott! Håper inderlig at vi får en reprise av den :-)

Femåringen har spurt nesten daglig siden august om det snart kan begynne å snø.....

Og hun minste på 2,5 gleder seg vilt til å få prøve seg på ski i år :-)

Men jeg heller litt kaldt vann (bokstavelig talt) i blodet på dem når jeg sier at mye av vinteren her i Kristiansand er grå og våt, uten snø. Det tror de ikke på!

Skrevet

Nei, vinteren her sør er jo ofte trist, våt og grå. Men i fjor var det flott! Håper inderlig at vi får en reprise av den :-)

Femåringen har spurt nesten daglig siden august om det snart kan begynne å snø.....

Og hun minste på 2,5 gleder seg vilt til å få prøve seg på ski i år :-)

Men jeg heller litt kaldt vann (bokstavelig talt) i blodet på dem når jeg sier at mye av vinteren her i Kristiansand er grå og våt, uten snø. Det tror de ikke på!

Hehe, det vil de ikke tro på nei :) La oss håpe snøen kommer hvit og fin i år også. Jeg tror vi klarer oss med litt mindre....? :)

Jeg så forresten at snøfillene kan komme allerede tirsdag! (været på tvN)

Skrevet

Ja det med klær skal bli greit. Men så er det kanskje våte klær da.... Hver årstid sin sjarm :)

Lettere å bare tørke klær, enn å måtte vaske dem i tillegg.

Skrevet

- "stillheten" og "renheten" med snø

- at det er friskt og deilig å være ute, og enda bedre å komme inn!

- snart kommer våren , og da er det "lenge" til neste vinter.

Skrevet

Det beste med vinteren er at når den kommer så er det ikke så alt for lenge til våren....:-)

Skrevet

Det beste med vinteren er at når den kommer så er det ikke så alt for lenge til våren....:-)

Sant det, men noe bittelitt kos er det vel når snøen daler og teppet og vedovnen varmer deg? Elsker våren jeg også :)

Skrevet

Huff ja...Kanskje bilen får stå i morgen, så slipper du noe av kø kaoset? Lykke til i morgen!

Det meldte kaoset uteble, siden temperaturen har holdt seg over 0 grader.

Men mye nedbør har det vært i natt, og det var godt at den ikke kom som sne:-)

Skrevet

Det meldte kaoset uteble, siden temperaturen har holdt seg over 0 grader.

Men mye nedbør har det vært i natt, og det var godt at den ikke kom som sne:-)

Hei. Ja det kom som regn ja, flott! :) Men de melder at snøen kommer i morgen ettermiddag..... Da er man forberedt :)

Skrevet

Hei. Ja det kom som regn ja, flott! :) Men de melder at snøen kommer i morgen ettermiddag..... Da er man forberedt :)

Så akkurat værevarselet for lørdag og søndag - sol og 8 til 9 plussgrader.

Så kommer det noe sne i dag, og varselet er korrekt, blir det neppe skiføre til helgen...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...