Gå til innhold

Finne på?

Anbefalte innlegg

Gjest Nyopererte
Skrevet

Jeg er sykemeldt ut neste uke, og begynner å kjede meg. Jeg kan ikke gjøre for mye, for blir veldig fort sliten. Men er lei av å se på tv... forslag?

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Lese, strikke, skrive ønskeliste evt gaveliste, høre en god lydbok,

Gjest noen tips
Skrevet

Få orden på fotografiene dine? Negativer, på pc, de du har fremkalt / printet ut og ikke satt i album.. Lage sikkerhetskopier og legge et annet sted.

Lage julekort / adventskalender(gaver), hjemmelagede julegaver.

Skrive brev / mail til noen du ikke har skrevet til / snakket med på lenge.

Rydde i klesskapet ditt, levere det du ikke har brukt det siste året til fretex. Rydde i badeskap, kommode etc.

lese noen av de nyere bøkene du ikke har lest (gå på biblioteket eller kjøp noen hvis du ikke har noen som venter i hyllen).

Invitere noen til å spille spill.

Skrevet

Få tak i noen serier. Da går tida fortere. Jeg er snart ferdig med begge sesongene på Carnivale.

Skrevet

Sist jeg var syk, så jeg sex og singelliv serien.

Strikke eller annet håndarbeid

Rydde i skap og skuffer

lime inn bilder i album

Pusse og impregnere alle sko og støvletter

Sortere og rydde i alt mulig permen. Hvis du ikke har en slik perm kan du lage deg en. jeg har en med skilleark hvor alt av bankpapirer, forsikringspapirer, lønnslipper, medlemskap med mere har hvert sitt skilleark.

God bedring:)

Gjest Nyopererte
Skrevet

Sist jeg var syk, så jeg sex og singelliv serien.

Strikke eller annet håndarbeid

Rydde i skap og skuffer

lime inn bilder i album

Pusse og impregnere alle sko og støvletter

Sortere og rydde i alt mulig permen. Hvis du ikke har en slik perm kan du lage deg en. jeg har en med skilleark hvor alt av bankpapirer, forsikringspapirer, lønnslipper, medlemskap med mere har hvert sitt skilleark.

God bedring:)

Takk for tips :o)

Har allerede lagt inn masse bilder i album. Tror jeg skal gjøre litt av dette andre i morgen. Problemet er at jeg er slapp og helst vil bare ligge på sofaen - men det blir jo kjeeedelig!

Gjest Elextra
Skrevet

Takk for tips :o)

Har allerede lagt inn masse bilder i album. Tror jeg skal gjøre litt av dette andre i morgen. Problemet er at jeg er slapp og helst vil bare ligge på sofaen - men det blir jo kjeeedelig!

Du får tenke på alle oss som misunner deg tiden på sofaen, det burde få tiden til å gå :P.

Som småbarnsmor med mer enn enn full jobb kan jeg ikke huske når jeg tilbragte mer enn en time på sofaen.. Tenker særlig på alle bøkene jeg gjerne skulle lest, samt interiørblader og masse annet :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...