Gå til innhold

kjæresten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg har så lyst til å gjøre noe spesielt for han!! kan desverrre ikke møte han naken i døra når han kommer hjem fra jobben pga vi bor begge hjemme. noen ideer??

tenkte forresten også på å mekke adventskalender til han hvis jeg har råd (selv om han hater jula).. tips til hva som kan være i? (har ikke så god råd...)

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Lag noe ekstra godt til kvelds?

:o)

Skrevet

Kjøp horn og rundstykker og masse godt pålegg, og kanskje wienerbrød eller noe annet godt han liker - og lag deilige nistematpakker til ham når han skal på jobb. Legg gjerne en liten koselig hilsen oppi også.

:-)

Skrevet

Veien til mannens hjerte går via magen, sies det :) Dekk et pent bord til dere!

(fin ny tråd jeppsk) Flott!

Skrevet

Veien til mannens hjerte går via magen, sies det :) Dekk et pent bord til dere!

(fin ny tråd jeppsk) Flott!

hehe :) takk! for øyeblikket er det vanskelig med matlaging i og med at jeg har en mor som aldri går hjemmefra og småsøsken som aldri legger seg... og hos han er det litt vanskelig å få ting gjort (stemora hans hakker hodet av meg hver gang jeg kommer inn døra)..

andre forslag enn mat? ;) maten skal mekkes når vi får flyttet for oss selv. *krysesr fingrene for at vi får leilighet fort*

Skrevet

Kjøp en pose twist (eller annet) til kalenderen din-hans! En pr dag. Min mann var veldig fornøyd med at ikke bare barna fikk sjokoladekalender :) Så kan du jo friske opp julaften med ei lekker lita truse kanskje? ;)

Skrevet

hehe :) takk! for øyeblikket er det vanskelig med matlaging i og med at jeg har en mor som aldri går hjemmefra og småsøsken som aldri legger seg... og hos han er det litt vanskelig å få ting gjort (stemora hans hakker hodet av meg hver gang jeg kommer inn døra)..

andre forslag enn mat? ;) maten skal mekkes når vi får flyttet for oss selv. *krysesr fingrene for at vi får leilighet fort*

Skriv et dikt! Eller lag det som en sang? Litt vrient å foreslå noe når jeg ikke vet hva han liker.... Kanskje du kan lage kaffe el te, kle deg godt å møte han på trappa, så tar dere en spasertur til en park. Der kan dere nyte drikken og freden fra andre i huset....

Gjest Debra irl
Skrevet

Selv om du har en mamma som er hjemme, kan du kanskje lage te eller kakao, ta med på rommet, tenne et levende lys, spille yatzy og leke hyttetur?

Skrevet

Hva med en julekalender med noen gavekort på diverse ting som du kan gjøre for han. Feks massasje, invitasjon på hjemmelaget middag.

Noen dager kan du vel ha noe godteri, trenger jo ikke bli så dyrt.

Gjest voksne folk?
Skrevet

Hva med en julekalender med noen gavekort på diverse ting som du kan gjøre for han. Feks massasje, invitasjon på hjemmelaget middag.

Noen dager kan du vel ha noe godteri, trenger jo ikke bli så dyrt.

Det hadde jeg sett på som veldig teit.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"tenkte forresten også på å mekke adventskalender til han hvis jeg har råd (selv om han hater jula).. tips til hva som kan være i? (har ikke så god råd...)"

Luke 1. Forfra. Luke 2. bakfra osv.

Du må ha litt fantasi for å fylle 24 luker, men det er ihvertfall gratis.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

"tenkte forresten også på å mekke adventskalender til han hvis jeg har råd (selv om han hater jula).. tips til hva som kan være i? (har ikke så god råd...)"

http://www.kama-sutra.no/

Her kan du sikkert finne variasjoner til å fylle alle 24 *lukene* med...

;o)

Skrevet

haha! den var litt morsom :D

Gjest KariKruskakli
Skrevet

haha! den var litt morsom :D

Jeg fikk nesten lyst til å prøve den ut selv:)

Jeg har aldri laget noen kalender til mannen min. Vi er vel i grunnen ikke så superromatisk noen av oss, men den der ville han ha likt:)

Skrevet

jeg syns det er morsomt med en overraskelse hver dag, så lenge det er noe orginalt, og enda bedre er det hvis det er kjæresten min som kommer med den, så jeg syns ikke det er teit.

Skrevet

Hvorfor det? Det hørtes vel koselig ut?

Gjest Voksne folk?
Skrevet

Hvorfor det? Det hørtes vel koselig ut?

Ser for meg at det må være teit at en voksen mann står framfor en kalender med pakker på, akkurat som et lite barn med stjerner i øynene..

Trodde kalender var noe foreldre laget til sine barn for å gjøre ventetiden opp mot jul kortere så hvis et voksent menneske skal få pakke kalender før jul så blir det hysterisk teit spør du meg.....

Skrevet

Ser for meg at det må være teit at en voksen mann står framfor en kalender med pakker på, akkurat som et lite barn med stjerner i øynene..

Trodde kalender var noe foreldre laget til sine barn for å gjøre ventetiden opp mot jul kortere så hvis et voksent menneske skal få pakke kalender før jul så blir det hysterisk teit spør du meg.....

hvem har sagt pakke kalender? syns jeg ser mange gode forslag oppover her som ikke er pakker...

Skrevet

Disse er vel sannsynligvis tenåringer, siden de fremdeles bor hjemme hos foreldrene. Men uansett kan det vel aldri bli teit å gjøre noe hyggelig for hverandre? Jeg er selv en voksen kvinne, men jeg håper jeg aldri blir så voksen at jeg slutter å glede meg over små ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...