Gå til innhold

kjæresten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse er vel sannsynligvis tenåringer, siden de fremdeles bor hjemme hos foreldrene. Men uansett kan det vel aldri bli teit å gjøre noe hyggelig for hverandre? Jeg er selv en voksen kvinne, men jeg håper jeg aldri blir så voksen at jeg slutter å glede meg over små ting.

fint å høre at jeg ikke er den eneste som syns det :) ja, er tenåringer.. jeg bli 19 og han blir 20.

Skrevet

Ser for meg at det må være teit at en voksen mann står framfor en kalender med pakker på, akkurat som et lite barn med stjerner i øynene..

Trodde kalender var noe foreldre laget til sine barn for å gjøre ventetiden opp mot jul kortere så hvis et voksent menneske skal få pakke kalender før jul så blir det hysterisk teit spør du meg.....

Teit nei? Jeg savner fortsatt kalendertiden fra jeg var liten. Får ikke julekalender lenger, men får fremdeles julestrømpe av mamma på julaften og jeg er 28! I tillegg pleier jeg å gi julekalender til samboeren min som blir kjempeglad. Selv kjøper jeg sjokoladekalender.

Skrevet

Ser for meg at det må være teit at en voksen mann står framfor en kalender med pakker på, akkurat som et lite barn med stjerner i øynene..

Trodde kalender var noe foreldre laget til sine barn for å gjøre ventetiden opp mot jul kortere så hvis et voksent menneske skal få pakke kalender før jul så blir det hysterisk teit spør du meg.....

Da ser vi på det på forskjellig måte. Jeg pleier å lage julekalender til samboeren min, men det er selvfølgelig ikke fordi han _må_ ha en pakke hver dag eller noe sånt. Jeg ser på det som en måte å gi ham en liten oppmerksomhet, og enda en måte å vise at jeg er glad i ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...