jeg vil leve Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 jeg leste om at du skrev at alle som er i militæret går igjennom helvettes uken og da er de våkne i ca 50 timer. da blir de fleste psykotiske. det jeg lurte på er kan da ikke psykisk sykdom som ligger latenet komme frem og blomstre for fult eller er det slik at med litt søvn forsvinner disse symdomenne. lurer veldig her god kveld 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. oktober 2006 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har aldri opplevd eller hørt om at personer har fått utløst alvorlig psykisk lidelse grunet dette. En grunn kan være at de ikke vil nå så langt som til slike øvlser. Friske personer som oppnår psykose under slike forhold, blir helt normale igjen når de får sovet. PS. Den enkeltfaktor som hyppigst bringer disponerte over i (livs)lange psykoser, er misbruk av hasj og/eller amfetamin. DS 0 Siter
jeg vil leve Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har aldri opplevd eller hørt om at personer har fått utløst alvorlig psykisk lidelse grunet dette. En grunn kan være at de ikke vil nå så langt som til slike øvlser. Friske personer som oppnår psykose under slike forhold, blir helt normale igjen når de får sovet. PS. Den enkeltfaktor som hyppigst bringer disponerte over i (livs)lange psykoser, er misbruk av hasj og/eller amfetamin. DS tusen takk for svar. interesant tema er det i alle fall dette med psykoser. og uten søvn kan man i alle fall bli syk så da er det natten for meg nå :-) sove godt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.