Gå til innhold

Gylne Tider..

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Det er et underholdende program, og gjensynet med Glenn Medeiros var høyst velkomment!

Men jeg trodde virkelig han var eldre enn 35 år!!

Ja ja, han hadde fortsatt sjarm da...

Topp søndagsunderholdning :)

Skrevet

Morsomt mimreprogram men jeg må si at jeg hadde problemer med å kjenne igjen Krystle.

Gjest theoline
Skrevet

Morsomt mimreprogram men jeg må si at jeg hadde problemer med å kjenne igjen Krystle.

Ja, hun har vel "fikset" på seg i alle retninger, men hun virket koselig da..

Men det gjør alle i den serien, mulig det er sympatiske intervjuere som gjør utslaget..

Skrevet

Et par "skjønnhetsoperasjoner" senere så kan resultatet bli slik...

:-)

Skrevet

Ja, hun har vel "fikset" på seg i alle retninger, men hun virket koselig da..

Men det gjør alle i den serien, mulig det er sympatiske intervjuere som gjør utslaget..

Hun var veldig søt men kanskje overdrevet operasjonene litt.

Skrevet

Et par "skjønnhetsoperasjoner" senere så kan resultatet bli slik...

:-)

Hun så jo eldre ut enn 63 år. Helt tydelig livsfarlig å starte på den prossessen for tidlig.

Skrevet

Ja - dæven - jeg fikk helt angst da de andre ville se Åndenes Makt!!! - jeg vant! :)

Gjest theoline
Skrevet

Ja - dæven - jeg fikk helt angst da de andre ville se Åndenes Makt!!! - jeg vant! :)

Gratulerer med seiern :)

Skrevet

Du får skaffe deg egen tv :o)

Skrevet

Samme her, de ville se spøkelser, men jeg og mannen vant. Kjempe artig å se igjen flere som jeg nesten hadde glemt :o) Linda Evans virket så hyggelig ;-)

Skrevet

Du får skaffe deg egen tv :o)

Men vi har bare en parabol - og da må man være enig.

Skrevet

Ja, han gjor det, men åh for en jordnær og flott mann. Ikke mye stjernenykker over han.

Skrevet

Det tenkte jeg ikke på. Jeg har kabel og da kan man ha ganske mange tver.

Skrevet

Ja, han gjor det, men åh for en jordnær og flott mann. Ikke mye stjernenykker over han.

Det skulle da også tatt seg ut med stjernenykker - mannen var stjerne i fjorten dager for tjue år siden...

Skrevet

HELSIKE, jeg visste det var noe jeg hadde glemt!

*klasker meg i panna*

Kommer det i reprise, tro?

Skrevet

Oj, det visste eg ikkje! ER det verkeleg slik? Det var da eit enormt minus, rett ut sagt. Kan ein ikkje ta opp andre kanalar enn den ein ser på heller?

God grunn til ikkje å skaffe oss parabol ved eventuell flytting, da, men håpe på ei framtid med framleis kabeltilknytning :)

Skrevet

HELSIKE, jeg visste det var noe jeg hadde glemt!

*klasker meg i panna*

Kommer det i reprise, tro?

Det gjer det heilt sikkert, dei tidlegare rundane har jo gjort det. Men usikker på når i så fall.

Skrevet

Hun så jo eldre ut enn 63 år. Helt tydelig livsfarlig å starte på den prossessen for tidlig.

Fy søren - hun var stiv!

Det så virkelig ut som om hun tok i for å greie å dra opp ansiktet til et smil.

Skrevet

Glenn Medeiros greide jeg aldri å like. Jeg var nemlig så glad i musikken til George Benson og hans original av låta på den tiden at jeg syntes Mederirosen kom og ødela hele greia. :-|

Skrevet

Oj, det visste eg ikkje! ER det verkeleg slik? Det var da eit enormt minus, rett ut sagt. Kan ein ikkje ta opp andre kanalar enn den ein ser på heller?

God grunn til ikkje å skaffe oss parabol ved eventuell flytting, da, men håpe på ei framtid med framleis kabeltilknytning :)

Nei - vi må få andre til ta opp -om vi skal se på en annen kanal -no skikkelig dritt - men her vi bor er det ikke fellesanlegg, så vi har ikke noe valg. Ungene syns jo det er noe dritt i alle fall. !5-åringen har en egen antenne på taket med NRK1 og TV2 - det hjelper litt. - Om vi flytter en gang skal vi ha kabel ja - det er helt sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...