Gå til innhold

Forslag til filmfigurer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og venninnen min skal ha hollywood filmfest (noen av dere husker sikkert at jeg var på det i sommer og jeg stjeler ideen siden det var så vellykket). Men venninnen min er ganske tom for ideer til hva hun kan gå som. Hun er litt rund (men ikke overvektig) og synes det derfor er vanskelig å finne på noe. Kan noen komme med forslag til en figur hun kan være som man ikke trenger være sylslank for å se bra ut i?

Gjest kanskje Opera Winfrey?
Skrevet

hva med Whoopie Goldberg (er det sånn det skrives?)

Skrevet

Bridget Jones?

En-eller-annen Kate Winslet-rolle?

Ikke at jeg synes Kate Winslet er rund, men i hollywodske kretser er hun vel det.

Skrevet

Kirstie Alley

Rosie O'Donnell

Queen Latifah

Miss Piggy

Oprah Winfrey

Skrevet

Takk for forslag hittil:)

Det skal ikke være en ordentlig person men en figur fra en film, f.eks James Bond. Hun er opptatt av å ta seg bra ut, så Danny Devito utelukkes ;) Og hun er langt i fra rund som Rose O'donnel altså, hun er normal+ men hun tror hun vil se tykk ut i det meste.

Det bør også være noe man faktisk kan kle seg ut som. Jeg har foreslått Cleopatra så hun vurderer det, men tar gjerne imot flere forslag :)

Skrevet

Det skal ikke være en ordentlig person men en figur fra en film, f.eks James Bond. Hun er opptatt av å ta seg bra ut, så Danny Devito utelukkes ;) Og hun er langt i fra rund som Rose O'donnel altså, hun er normal+ men hun tror hun vil se tykk ut i det meste.

Det bør også være noe man faktisk kan kle seg ut som. Jeg har foreslått Cleopatra så hun vurderer det, men tar gjerne imot flere forslag :)

Åkei!

Hva med Mia Wallace fra Pulp Fiction?

Sort bobfrisyre, hvit, innsvinget, kul skjorte og sorte bukser. Veldig enkelt, og veldig kledelig for de aller fleste. Og lett å gjenkjenne.

Skrevet

Åkei!

Hva med Mia Wallace fra Pulp Fiction?

Sort bobfrisyre, hvit, innsvinget, kul skjorte og sorte bukser. Veldig enkelt, og veldig kledelig for de aller fleste. Og lett å gjenkjenne.

Du den var ikke så dum! Hun er veldig glad i Pulp Fiction. Det skal foreslås, tusen takk :)

Skrevet

Som sagt, Bridget Jones :-)

Gjest lurrrer
Skrevet

hollywood filmfest hørtes utrolig morsomt ut! hva gjøre dere underveis i festen? hun kan jo være bridget jones i den grusomme kanindrakta

Skrevet

hollywood filmfest hørtes utrolig morsomt ut! hva gjøre dere underveis i festen? hun kan jo være bridget jones i den grusomme kanindrakta

Originalt forslag ;-)

Skrevet

Originalt forslag ;-)

jeg kunne faktisk finni på å gå sånn selv (et syn jeg helst vil ha ut av hodet!)

Skrevet

Som sagt, Bridget Jones :-)

Bridget Jones hadde vært morsomt men hun har brunt hår, og hvordan kan man kle seg ut som Bridget Jones slik at folk skjønner hvem hun er? Tar man på seg den bunny drakten vil nok ingen forstå at hun skal være Bridget Jones. Ka du trur?

Skrevet

Bridget Jones hadde vært morsomt men hun har brunt hår, og hvordan kan man kle seg ut som Bridget Jones slik at folk skjønner hvem hun er? Tar man på seg den bunny drakten vil nok ingen forstå at hun skal være Bridget Jones. Ka du trur?

Hun måtte jo hatt en parykk da. Men jeg vet sannelig ikke jeg, om folk ville gjenkjent rollefiguren. Tror det, men kanskje de ville tenkt playboy-bunny istedet? hehe

Skrevet

Hun måtte jo hatt en parykk da. Men jeg vet sannelig ikke jeg, om folk ville gjenkjent rollefiguren. Tror det, men kanskje de ville tenkt playboy-bunny istedet? hehe

"men kanskje de ville tenkt playboy-bunny istedet? hehe"

Jeg tror nok ingen vil skjønne at hun skal være Bridget Jones. Dessuten så hadde hun aldri gått utkledd sånn, jeg kunne lett gjort det men hun er litt mer.. eh reservert enn meg hehe :)

Gjest legg på svøm og røm
Skrevet

Dorothy i "Trollmannen fra Oz". Hun er nå søt, da.

Skrevet

"men kanskje de ville tenkt playboy-bunny istedet? hehe"

Jeg tror nok ingen vil skjønne at hun skal være Bridget Jones. Dessuten så hadde hun aldri gått utkledd sånn, jeg kunne lett gjort det men hun er litt mer.. eh reservert enn meg hehe :)

Hva med Marilyn MOnroe da? Platinablond parykk, den karakteristiske kjolen og hele greia?

Skrevet

Hva med Marilyn MOnroe da? Platinablond parykk, den karakteristiske kjolen og hele greia?

Hun er litt redd for at det kommer veldig mange andre Marilyn Monroer på festen siden det er ganske standard kostyme, og siden hun er bursdagsbarnet vil hun være unik. Hun er ganske så vanskelig ;)

Skrevet

Hva med Arwen fra Ringenes Herre...? Liv Tyler har jo en flott kropp med litt former... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...