Gå til innhold

julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

til lillebror til typen.. han er 16 (og sææææær).. noen ideer?

og så har vi kjæresten da... hvaaa?? er klokke teit å gi?

Skrevet

Klokke er en flott gave det. Bare prøv å tenk litt på hva slags type stil kjæresten din har, og velg klokke ut fra det(rocka stil - klokke med tykk lærrem, classy - enkel og stilig klokke i "sølvfarge" f.eks.). Jeg kjøpte klokke som første gave til min kjære, og det ble i hvert fall suksess. Også kan du jo for sikkerhets skyld sørge for å få med byttelapp/kvitteringen om han absolutt ikke skulle like den..Og til lillebroren - er det noe spes. han liker? dataspill, bøker o.l. bør jo gå an?

Skrevet

Klokke er en flott gave det. Bare prøv å tenk litt på hva slags type stil kjæresten din har, og velg klokke ut fra det(rocka stil - klokke med tykk lærrem, classy - enkel og stilig klokke i "sølvfarge" f.eks.). Jeg kjøpte klokke som første gave til min kjære, og det ble i hvert fall suksess. Også kan du jo for sikkerhets skyld sørge for å få med byttelapp/kvitteringen om han absolutt ikke skulle like den..Og til lillebroren - er det noe spes. han liker? dataspill, bøker o.l. bør jo gå an?

hehe :) tenkte på med bred reim! http://www.kaozwatch.no/klokker.html# tenkte på noe lignende som en av de svarte under "urban", elller den til høyre under "indian" (eller er de veldig femi??).. tar gjerne imot linker hvis dere har ;)

Skrevet

Til lillebror :

- gavekort på cd / dvd

- gavekort på kinobil.

- t-shirte

- mobil kontantkort(om han

har det)

- bøker

- eller gi han penger

så han kan kjøpe en

gave selv.

Skrevet

hehe :) tenkte på med bred reim! http://www.kaozwatch.no/klokker.html# tenkte på noe lignende som en av de svarte under "urban", elller den til høyre under "indian" (eller er de veldig femi??).. tar gjerne imot linker hvis dere har ;)

Den til høyre under Indian syntes sambo at var kul(han er altså gutt), og ikke femi. Ellers var det mange andre fine klokker der da, masse å velge i :o) sambo har klokke fra Axent med bare tynn rem og stor urskive nå(to helt tynne lærremmer - ikke så lett å forklare..), og den er kjempefin, så kanskje verdt å kikke etter om de har hjemmesider? Men jeg likte også den Indian-klokka altså. Bra for deg at det er en stund til jul da ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...