Gå til innhold

Hvordan er hjemmet ditt innredet?

Anbefalte innlegg

Gjest hjemmetditt
Skrevet

Stilig & moderne, hjemmekoselig, romantisk eller hummer & kanari?

Eller kanskje noe helt annet?

Fortell, fortell! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt hjem er akkurat sånn jeg vil ha det, noen praktiske og billige møbler fra IKEA køyeseng og bokhyller bl.a. Resten av møblene er arvede møbler med sjel som betyr noe spesielt for mannen eller meg. Vi har ikke mer møbler enn det vi bruker daglig. Det føles riktig ut hvorhen jeg beveger meg i huset. Det er ikke storslått og lekkert, men veldig meg.

Skrevet

Skulle gjerne vært stilrent og lekkert - men er i stedet hummer og kanari - og trives med det :-)

Med tre unger er hovedkriteriet "praktisk" :-)

Skrevet

Hjemmet mitt er en blanding av tingene vi har skaffet oss gjennom årene.

Noen få ting er skikkelig gamle ting som vi tenkte vi bare skulle ha inntil videre, da vi flyttet sammen. Men etter hvert har jeg blitt så glad i disse gamle møblene, jeg vil ikke bytte dem ut enda. Det er også klare innslag av IKEA i hjemmet vårt. Det er nok litt sånn hyggelig/smårotete stil hos oss.

Gjest lilliane
Skrevet

Jeg har det stilig og moderne. Er veldig opptatt av interiør og har det som en av mine største interesser.

Jeg har mest IKEA- møbler og noe annet og bl.annet fra Club 8. De er litt dyre, men er forbløffende lik i stilen til IKEA. Utrolig at man kan få så stilige møbler for en så billig penge på IKEA... IKEA slutter aldri å imponere meg!

Vi solgte faktisk alle de gamle møblene våre for å bytte ut med nye. Så nå har vi en ren stil snart i alle rom.

Er kjempefornøyd...

Gjest amparro...
Skrevet

Her er det stilig og moderne, men også hyggelig :-) Da mannen og jeg flytte sammen solgte vi alt og kjøpte alle mølbler nye. Vi viste hvilken stil vi ville ha og har det gjennomført. Det er samme stil i alle rom, det liker jeg. Alt henger liksom sammen....

Vi er veldig interessert i interiør, så det er vel en grunn :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hummer og kanari. Har alltid hatt en forkjærlighet for gamle møbler som amerikakofferter og slike ting, så vi har en del loppisting. Passer ikke med noe moderne stil i det gamle huset.

Men nå er jeg lei. Vi har en gammeldags stil på hytta også, derfor skal vi ha det stilig og moderne når vi flytter og få ting å tørke støv av.

Skrevet

Da vi flyttet inn i ny leilighet i fjor, tok vi med oss senga og tven. Alt annet er nytt og moderne. Men vi har det da koselig likevel. :-)

Skrevet

Stilig og moderne? Vel, fargene kanskje. Ellers er det furumøbler.... Jeg har en gammel to-seter-benk jeg ikke klarer å kvitte meg med. Ellers er vel det meste fra nåtiden :)

Skrevet

Hjemmekoselig, hummer&kanari og litt av hvert. :o)

Gjest tja..... kunne vært mer stilrent kanskje?
Skrevet

Jeg har blandet stil. Gamle arvemøbler sammen med skinnsofa og glasskap. Lutete furu bord og svarte stoler. Har også store blå reclinere som er for gode til å kaste ut enda. Så det er tatt opp blåfarge i gardin osv. Prøver å få det til å bli lyst, sammen med blått og sort.

Trives med hummer og kanari, kult å blande inn moderne lamper og pyntegjenstander.

Høres det rotete ut?

Det er ihvertfall koselig,uvørent og barnevennlig!

Gjest helst ikke ikea
Skrevet

Forsøk på stilig og moderne, men med to små blir det heller stilig og rotete :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...