Gå til innhold

toget til jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjører bil eller jeg reiser med T-bane. Det er tungvindt for meg å reise kollektivt, men noen ganger må jeg det.

Skrevet

Jeg sykler, går eller kjører bil, kommer an på været og om jeg skal levere unger eller ei.

Det går ikke tog fra mitt hus til jobben, ei heller buss. (ikke så rart, ettersom det bare er 10-15 min å gå)

Skrevet

Jeg sykler, går eller kjører bil, kommer an på været og om jeg skal levere unger eller ei.

Det går ikke tog fra mitt hus til jobben, ei heller buss. (ikke så rart, ettersom det bare er 10-15 min å gå)

Jøss så heldig du er med nærheten til jobb! Ja, tilogmed jeg skulle klart å sykle i 10-15 min :) Men må kjøre bil i 25min....

Skrevet

Jøss så heldig du er med nærheten til jobb! Ja, tilogmed jeg skulle klart å sykle i 10-15 min :) Men må kjøre bil i 25min....

De fleste her i byen har kort vei til jobben. Kjører man i 25 minutter, havner man jo langt utpå landet!

Skrevet

De fleste her i byen har kort vei til jobben. Kjører man i 25 minutter, havner man jo langt utpå landet!

Jeg bruker lengre tid med buss hjemmefra og til jobben, enn vi gjør om vi kjører fra meg til kjæresten min. Jeg bor og jobber på hver sin side av byen og kjæresten min bor ute på landet. :o) Litt pussig det der.

Skrevet

Jeg bruker lengre tid med buss hjemmefra og til jobben, enn vi gjør om vi kjører fra meg til kjæresten min. Jeg bor og jobber på hver sin side av byen og kjæresten min bor ute på landet. :o) Litt pussig det der.

Mulig det har noe med størrelsen på byen å gjøre? ;-)

Her er det 25.000 innbyggere i hele kommunen (vet ikke hvor mange som bor i bykjernen)

Skrevet

Jeg bruker stort sett bil, enten kjører jeg min egen bil, eller så sitter jeg på med samboer'n når vi jobber like vakter. På våren/sommeren hender det at jeg sykler, men det er ikke så ofte jeg gidder:D

Skrevet

Jeg tar trikken. Den går heldigvis hvert femte minutt, så jeg er veldig sjelden forsinket.

Skrevet

Mulig det har noe med størrelsen på byen å gjøre? ;-)

Her er det 25.000 innbyggere i hele kommunen (vet ikke hvor mange som bor i bykjernen)

Trondheim er nok hakket større ja. :o)

Skrevet

Jeg bruker bilen til å levere jentene i barnehagen.

Så kjører jeg til E18, parkerer der, og tar bussen inn til byen, der jeg jobber,

Bruker ca 45-55 min på å levere i to barnehager, kjøre, vente på buss, busse og gå noen minutter til jobben.

Skrevet

Jeg tar bussen. Den som tar privatbil til sentrum i Trondheim er sprø, eller har egen parkeringsplass. Sentrum her er på ei halvøy og det er sterkt begrenset hvor mange parkeringsplasser det er plass til. Når jeg jobbet på Lade så kjørte jeg oftere egen bil.

Skrevet

Jeg bruker bilen til å levere jentene i barnehagen.

Så kjører jeg til E18, parkerer der, og tar bussen inn til byen, der jeg jobber,

Bruker ca 45-55 min på å levere i to barnehager, kjøre, vente på buss, busse og gå noen minutter til jobben.

Ja tida flyr når alle skal avsted. Supert hvis du rekker bussen hver dag synes jeg! :)

Skrevet

Ja tida flyr når alle skal avsted. Supert hvis du rekker bussen hver dag synes jeg! :)

Metroen i kristiansand er grei, vet du. "Ikke stress - det kommer snart en ny buss!"

Skrevet

Metroen i kristiansand er grei, vet du. "Ikke stress - det kommer snart en ny buss!"

*ja det stemmer jo* hehe

Gjest no doubt
Skrevet

Jeg kjører bil. Og tar toget hvis jeg absolutt MÅ. Jeg kjørte til jobb idag med sommerdekk (du svarte jo meg igår hehe), men imorgen satser jeg på å ta toget. Kan komme 15 cm snø hørte jeg på radioen. SA store sjanser tør jeg ikke å ta. Det holdt å kjøre med sommerdekk idag selv om det ikke var minusgrader ;)

Skrevet

Jeg kjører bil. Og tar toget hvis jeg absolutt MÅ. Jeg kjørte til jobb idag med sommerdekk (du svarte jo meg igår hehe), men imorgen satser jeg på å ta toget. Kan komme 15 cm snø hørte jeg på radioen. SA store sjanser tør jeg ikke å ta. Det holdt å kjøre med sommerdekk idag selv om det ikke var minusgrader ;)

Aha, så det gikk fint det altså ;)

La den stå i morgen du ja. Det er onsdag som du skifter over til vinterdekk? Håper du får bilen og deg selv greit frem da!

Skrevet

Jeg tar t-banen. Hadde jeg hatt parkeringsplass i sentrum, hadde jeg ikke gjort det en dag til.

Gjest no doubt
Skrevet

Aha, så det gikk fint det altså ;)

La den stå i morgen du ja. Det er onsdag som du skifter over til vinterdekk? Håper du får bilen og deg selv greit frem da!

Jepp - det gikk fint :)

Onsdag blir det vinterdekk på meg, så gleder meg til torsdag.. To dager med tog = helvete ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...