Osiris Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jepp - det gikk fint Onsdag blir det vinterdekk på meg, så gleder meg til torsdag.. To dager med tog = helvete Jeg har faktisk tenkt på deg i gjennom dagen og undret på om du kjørte og om det i så fall gikk bra. Godt at det gjorde det og at det ikke skjedde noe. 0 Siter
Gjest no doubt Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har faktisk tenkt på deg i gjennom dagen og undret på om du kjørte og om det i så fall gikk bra. Godt at det gjorde det og at det ikke skjedde noe. Jeg så an været på morgen. Det var 5 varmegrader hos meg og hadde ikke vært lavere enn 3 varme i natt så regnet med at det ikke var noe problem. Men imorgen er det meldt snø. Da blir toget en fin løsning. Får håpe det ikke blir buss-tog-kaos på meg. Stakkars de flere hundre som tok Østfoldbanen idag. 0 Siter
Osiris Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg så an været på morgen. Det var 5 varmegrader hos meg og hadde ikke vært lavere enn 3 varme i natt så regnet med at det ikke var noe problem. Men imorgen er det meldt snø. Da blir toget en fin løsning. Får håpe det ikke blir buss-tog-kaos på meg. Stakkars de flere hundre som tok Østfoldbanen idag. Godt å høre. Var faktisk bekymret for deg i dag. Har hatt det så travelt at jeg ikke hadde tid til å sjekke været i sør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.