Gå til innhold

Ikea møbler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får et inntrykk av at alle har et eller annet møbel fra Ikea. Er det bare meg som ikke har? Tør nesten ikke si at jeg aldri har vært på Ikea... ;) Flere som meg her?

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• Osiris

3

• Mrs. Wallace

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda
Skrevet

Arbeidsrommet til samboeren består av hyller fra Ikea.

Men det er det eneste vi har av møbler som er fra Ikea.

Skrevet

Arbeidsrommet til samboeren består av hyller fra Ikea.

Men det er det eneste vi har av møbler som er fra Ikea.

*Men du har :(*

Skrevet

Det er ikke bare det at vi har noe fra Ikea, vi har noe fra nesten alle sidene i Ikea-katalogen tror jeg.

;-)

Men så bor vi bare et kvarters kjøretur fra Ikea også da, og kjøttbollene på kafeen der er veldig gode....! :o)

Skrevet

Det er ikke bare det at vi har noe fra Ikea, vi har noe fra nesten alle sidene i Ikea-katalogen tror jeg.

;-)

Men så bor vi bare et kvarters kjøretur fra Ikea også da, og kjøttbollene på kafeen der er veldig gode....! :o)

Nå smiler jeg. Det blir spennede å se om jeg er unik i ikea-tilfellet :)

Kjøttbollene hørte jeg om her om dagen faktisk, er det de svenske?

Skrevet

*tenke tenke*

Har vel ikke et eneste ikea-møbel hjemme, tror jeg. Bor såpass langt fra Ikea at frakten er svindyr, dersom man ikke kjøper i store mengder eller går sammen med flere andre.

Har derimot litt småpuskerier (Stjerne og månelampe til barnerommene, runde, små matter til barnerommet, litt kjøkkenutstyr)

Men jeg drømmer om et ikea-kjøkken innen ikke alt for mange år...

Skrevet

Vi har MYE fra Ikea. Kommoder, tv-benk, spisebord, stuebord, kopper og kar, klesskap, baderomsskap... Men så bor vi i Oslo og gjorde storhandelden der da vi flyttet inn i ny leilighet i fjor.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Sitter ved et ikea møbel nå, men jeg liker egentlig ikke møblene på ikea.

Skrevet

*tenke tenke*

Har vel ikke et eneste ikea-møbel hjemme, tror jeg. Bor såpass langt fra Ikea at frakten er svindyr, dersom man ikke kjøper i store mengder eller går sammen med flere andre.

Har derimot litt småpuskerier (Stjerne og månelampe til barnerommene, runde, små matter til barnerommet, litt kjøkkenutstyr)

Men jeg drømmer om et ikea-kjøkken innen ikke alt for mange år...

øhøm...du har litt småting derfra ja. Du går nesten gjennom nåløyet her. Jeg har ingenting imot ikea, bare så det er sagt! :)

Skrevet

ja de er svenske. Namnam.

Det er noe med Ikea skjønner du, noe som får en til å plutselig trenge så mye man aldri har tenkt over at man trenger før man går rundt der og kikker. Vet ikke helt hva det kommer av, men det er ca samme effekten Claes Olsson har på menn tror jeg.

;-)

Skrevet

Sitter ved et ikea møbel nå, men jeg liker egentlig ikke møblene på ikea.

Hvorfor liker du dem egentlig ikke? I mitt hode så er de vel ganske enkle i stilen?

Skrevet

Det er noe med Ikea skjønner du, noe som får en til å plutselig trenge så mye man aldri har tenkt over at man trenger før man går rundt der og kikker. Vet ikke helt hva det kommer av, men det er ca samme effekten Claes Olsson har på menn tror jeg.

;-)

hehe, ja har sett min mann når han har vært på clas olsson.

Så da vet jeg hvor jeg drar om pengene brenner i lomma altså ;)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hvorfor liker du dem egentlig ikke? I mitt hode så er de vel ganske enkle i stilen?

Vet ikke, har aldri likt de. Kan kje fordi de ser litt simple ut? Aner ikke, liker de bare ikke.

Skrevet

Enkle både i stil og kvalitet.

Skrevet

;-)

Nå kjenner jeg suget.... nå må jeg komme meg på IKEA snart igjen! :-)

Det er som du sier, så mange ting man aldri har tenkt over. Så står man med den i hånda... og tenker: jøss! Jeg ante ikke at det fantes noe sånt! Så lurt! Hvor mange skal jeg ta av den, tro?

Ikea er gode på smarte løsninger på alt fra kjøkken og oppbevaring til møbler og leker.

Og ja, det er litt samme følelsen som på Clas Ohlson. Kjenner det jeg også.... endte med brødformer i silikon da vi var der på lørdag. De har mye "kjekt å ha" der også!

Og Spar Kjøp! Der kan man handle julegaver til hele slekta uten å bli helt blakk. Håndklær, sengetøy, barneklær, dippedutter...

Men Ikea... ingen over ingen ved siden!

Skrevet

Ikke enig. Ikea er ikke dårlig kvalitet. Jo, noe er dårlig, men det meste er akkurat like god kvalitet som det du kjøper andre steder. Forskjellen er bare at de faktisk har varene på lager, du får dem med deg med en gang, og du må montere selv.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nåja, er ikke så sikker på det med kvaliteten. Jeg har blant annet et PC-bord og noen skap i Bonden-serien, og de er ikke noe dårligere enn mye av det du får kjøpt hos Møbelringen eller Bohus. Tvert imot virker de bra og solide.

IKEA har mye stygt syns jeg, men de har mye enkelt og stilig også.

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Kjøttbollene hørte jeg om her om dagen faktisk, er det de svenske?"

Gjør ikke noe, du skal ikke snakke med dem likevel. :-) Og de _er_ virkelig gode.

Skrevet

Vi har ingen møbler fra Ikea her. Nærmeste Ikea ligger ca 3 timer unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...