Gå til innhold

Ikea møbler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke.. Men så bor jeg i Bodø og nærmeste ikea er i Trondheim. Så det blir litt langt å dra på shopping. Har et par smånips fra ikea(gryteklut,vase) som jeg har fått i gave,men det er det nærmeste jeg kommer..

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• Osiris

3

• Mrs. Wallace

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Og Spar Kjøp! Der kan man handle julegaver til hele slekta uten å bli helt blakk. Håndklær, sengetøy, barneklær, dippedutter..."

Blir du glad for søppelgaver?

Kjøp heller en liten ting vedkommende ØNSKER SEG. Og det viktigste er at det ligger en tanke bak gaven, ikke gi bort noe du har røska med deg fra butikkhylla, fordi det var billig. Lusen kvalitet på alt du nevner på Spar Kjøp.

Tullprat. Du får kjøpt masse av god kvalitet på Spar Kjøp også men man må jo være kritisk. Vi kjøper gjerne praktiske julegaver som håndklær, duker, sengetøy, osv, og kvaliteten på det er jevnt over god. Samme gjelder mye av kjøkkenutstyr, og ullundertøyet til barn er supert.

Skrevet

Jeg bor i gangavstand fra Ikea i Trondheim, men har ikke et eneste møbel. Jeg skifter ikke ut møblene så ofte jeg. Mne jeg ser ikke bort i fra at Ikea blir besøkt neste gang jeg skal ha et nytt møbel. Jeg har masse kjøkkenutstyr og noen småting derfra. Til tross for at jeg bare har vært der tre ganger.....

Skrevet

Sparkjøp er vel den butikken som har best utvalg i ull-undertøy :-)

Nemlig! Dessuten er vi så privelligerte at vi har to Spar Kjøp butikker innen rekkevidde, og da får vi gå rundt og SE på varene og da ser man jo raskt om det er noe dårlig kvalitet. Vi kjøper jo det som er bra, som blant annet ullundertøyet - veldig fornøyd med det! :-)

Skrevet

Vi har litt IKEA-saker, men fordi det er langt til nærmeste butikk, så er det vel kun småting vi har.

Har likevel liste med madrasser og 1-2 bokhyller + muligens en sovesofa som jeg skal kjøpe på IKEA! Så hvis du skal dit en tur (med stor bil) så si i fra - så sender jeg gjerne med lista :-) Kan hente det selv hos deg!

Haha, bilen er nok ikke så stor :) Hvor skulle jeg ha gjort av mine saker da? Kos deg med handel da! ;)

Skrevet

Jeg har ikke.. Men så bor jeg i Bodø og nærmeste ikea er i Trondheim. Så det blir litt langt å dra på shopping. Har et par smånips fra ikea(gryteklut,vase) som jeg har fått i gave,men det er det nærmeste jeg kommer..

Supert! Da er vi tre i denne tråden :)

Skrevet

"Og Spar Kjøp! Der kan man handle julegaver til hele slekta uten å bli helt blakk. Håndklær, sengetøy, barneklær, dippedutter..."

Blir du glad for søppelgaver?

Kjøp heller en liten ting vedkommende ØNSKER SEG. Og det viktigste er at det ligger en tanke bak gaven, ikke gi bort noe du har røska med deg fra butikkhylla, fordi det var billig. Lusen kvalitet på alt du nevner på Spar Kjøp.

Jeg tror ikke du noensinne kan ha vært på Sparkjøp jeg. Det er ikke sånn at Triumph og Safa og Tom og Trine og Varde og Janus og andre merkevarer har et dårlig sortiment som de selger på Sparkjøp, og et annet og bedre de selger på andre butikker. :)

Skrevet

Jeg må nesten lete for å finne noe her hjemme som IKKE er fra IKEA jeg....:D

Skrevet

Har få store ting, men masse småtteri fra Ikea, ja. Samt et par kommoder - de er jo egentlig ganske store.

Få som slår Ikea på pris kontra design og kvalitet. Men foretrekker jo oftest andre og langt dyrere ting. Bare synd at ting som er dobbelt så bra koster fire ganger så mye.

"Samt et par kommoder - de er jo egentlig ganske store."

Haha, de er vel egentlig det ja :)

Skrevet

Jeg bor i gangavstand fra Ikea i Trondheim, men har ikke et eneste møbel. Jeg skifter ikke ut møblene så ofte jeg. Mne jeg ser ikke bort i fra at Ikea blir besøkt neste gang jeg skal ha et nytt møbel. Jeg har masse kjøkkenutstyr og noen småting derfra. Til tross for at jeg bare har vært der tre ganger.....

Etter ryktene å dømme så må du dra dit å spise kjøttboller en dag. De er vist sååå gode :)

Skrevet

Haha, bilen er nok ikke så stor :) Hvor skulle jeg ha gjort av mine saker da? Kos deg med handel da! ;)

Blir nok ikke noe IKEA tur på oss før til våren igjen... JEG kjører i alle fall ikke over Kvinesheia i dette været med tilhenger! forsåvidt ikke om sommeren heller.....

Skrevet

Jeg må nesten lete for å finne noe her hjemme som IKKE er fra IKEA jeg....:D

Jaja, du er ikke alene om det tror jeg. Men som jeg forstår det så er det nå hele 3 tre stk som ikke har ikea møbler i hus :) Så du som har mye ikea har nok et ettertraktet hjem :)

Skrevet

Etter ryktene å dømme så må du dra dit å spise kjøttboller en dag. De er vist sååå gode :)

Jeg har ingenting i mot Ikea og spiser gjerne kjøttboller på kafeen. Har bare ikke prøvd de enda.

Skrevet

Jeg har ikke et eneste møbel fra Ikea og har heller aldri vært på en av butikkene. Kan jo ha noe å gjøre med at jeg bor i nord da :)

Skrevet

Blir nok ikke noe IKEA tur på oss før til våren igjen... JEG kjører i alle fall ikke over Kvinesheia i dette været med tilhenger! forsåvidt ikke om sommeren heller.....

Du kan jo dra andre veien, mot oslo. Så kan du samtidig reise å hilse på Mette Marit vettu :) De veiene mot stavanger er ikke så fine som andre veien....

Skrevet

Jeg har ikke et eneste møbel fra Ikea og har heller aldri vært på en av butikkene. Kan jo ha noe å gjøre med at jeg bor i nord da :)

Flott!! Nå er vi fire 4 stk hehe. Ja det finnes vel ikke langt nord?

Skrevet

Vi har litt småtteri frå Ikea, men ingenting som kan kallast møbel. Vi bur eit stykke ifrå, så det er ikkje berre å stikke innom, det lille vi har er kjøpt på ferieturar i Sverige.

Har tenkt mange mange gongar at vi skulle ta ein tur til Tr.heim og skaffe både det eine og det andre, men for det første så blir det liksom aldri stunder, og så er bilen uansett for liten til å få med seg store flate pakker, og så har vi til sjuande og sist ikkje råd. Men ønsket er der om både dette og hint.

Skrevet

Du kan jo dra andre veien, mot oslo. Så kan du samtidig reise å hilse på Mette Marit vettu :) De veiene mot stavanger er ikke så fine som andre veien....

Jamen - det er så langt!!!!!!

Problemet er at vi ikke får inn det jeg skal ha i en vanlig bil. Dermed må vi ha tilhenger eller f.eks. min manns jobb-bil. Men da må vi jo ordne oss barnepass for minst en, kanskje to dager. Og det er ikke så lett........

Nei - JA til IKEA på Sørlandet!

Skrevet

*host*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...