Gå til innhold

Ikea møbler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jamen - det er så langt!!!!!!

Problemet er at vi ikke får inn det jeg skal ha i en vanlig bil. Dermed må vi ha tilhenger eller f.eks. min manns jobb-bil. Men da må vi jo ordne oss barnepass for minst en, kanskje to dager. Og det er ikke så lett........

Nei - JA til IKEA på Sørlandet!

Støtter deg der! Vi har vel plass i sørlandparken!? :)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• Osiris

3

• Mrs. Wallace

3

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Støtter deg der! Vi har vel plass i sørlandparken!? :)

Ja, det er det masse plass! Men de vurderte jo Kjerlingland også... Det hadde vel passet greit for deg?

Tror dessverre at det er en utopi å få dem hit sør. De sier kundegrunnlaget er for lite... :-(

Skrevet

Ja, det er det masse plass! Men de vurderte jo Kjerlingland også... Det hadde vel passet greit for deg?

Tror dessverre at det er en utopi å få dem hit sør. De sier kundegrunnlaget er for lite... :-(

Det høres ikke ut til at de mangler kunder, but we never know...

Det er sikkert like greit at de er der de er. *holder på lommeboka*

Skrevet

Jeg har _mange_ IKEA-ting, og er egentlig ganske fornøyd med det. Prøver å blande det med litt gammelt og litt fra reiser, så blir det allikevel en egen greie.

Men jeg er så heldig å bo ti minutter fra et Ikea-varehus, så det skulle nesten bare mangle.

Skrevet

I sitt pris-segment synes jeg Ikea har mye penere og stiligere møbler enn konkurrentene.

Men har man råd til å kjøpe noe litt dyrere, kan man få kvalitet som varer.

Vi ønsker ikke å bytte ut sofa, spisestue etc så ofte, og har derfor kjøpt dette helt andre steder enn på Ikea, så i stua f eks har vi intet derfra.

Men når det gjelder en del "småmøbler" er jo Ikea uovertrufne, og der har vi kjøpt noen greier, ja.

Vi har bl a et skoskap i gangen, et par kommoder, bl a på barnerom og i entreen, ig vi har pc-bord og et par bokhyller.

Sånn apropos det: Hvor ofte er for ofte å bytte ut ting som sofa og spisestue? Hva er forventet levetid for sånt nå for tiden?

Gjest Hemmelihemmeli
Skrevet

Jeg har _mange_ IKEA-ting, og er egentlig ganske fornøyd med det. Prøver å blande det med litt gammelt og litt fra reiser, så blir det allikevel en egen greie.

Men jeg er så heldig å bo ti minutter fra et Ikea-varehus, så det skulle nesten bare mangle.

Oioi, da kanskje vi er naboer

Skrevet

Oioi, da kanskje vi er naboer

Det er godt mulig, men ikke veldig sannsynlig ut fra bare "10 minutter fra Ikea"-kriteriet. Det gjelder _mange_ steder.

Gjest Ik(k)ea
Skrevet

Det hender vi sørlendinger tar turen til storbyen:-) Kombinerer Ikea handelen med en konsert og litt kafebesøk på "løkka". Blir ikke store møblene da. Litt "rusk" her og der!!!

Skrevet

Det hender vi sørlendinger tar turen til storbyen:-) Kombinerer Ikea handelen med en konsert og litt kafebesøk på "løkka". Blir ikke store møblene da. Litt "rusk" her og der!!!

Det er det som er så trist.... Hvordan skal vi sørlendinger (som ikke disponerer stor bil eller tør å kjøre med tilhenger) få tak i de flotte møblene på IKEA??????

Det koster ca 2000 kr i frakt tror jeg, og det er jo dyrt da :-(

Gjest Ik(k)ea
Skrevet

Det er det som er så trist.... Hvordan skal vi sørlendinger (som ikke disponerer stor bil eller tør å kjøre med tilhenger) få tak i de flotte møblene på IKEA??????

Det koster ca 2000 kr i frakt tror jeg, og det er jo dyrt da :-(

Vi får henge opp lapper på nærbutikkene, og be ikeafarere pent om å ta med en bestilling eller to;)

Skrevet

Vi får henge opp lapper på nærbutikkene, og be ikeafarere pent om å ta med en bestilling eller to;)

Jeg er alltid for seint ute... Hører stadig om folk som akkurat har vært en tur på IKEA med stor bil og kjøpt MASSE :-(

Skrevet

Sånn apropos det: Hvor ofte er for ofte å bytte ut ting som sofa og spisestue? Hva er forventet levetid for sånt nå for tiden?

Syv år er åpenbart pensjonsalder for sofaen vår

:o( Fjærene under har røket flere steder og det er blitt hull i stoffet flere steder. Eller kanskje vi er sofagriser langt over gjennomsnittet..?

Skrevet

Det er enklere for meg å liste opp det som IKKE er fra ikea..

Skrevet

Vet ikke, det kommer vel an på kvaliteten og bruken. Men vår 10 år gamle salong ser ut som ny, og kommer sikkert til å vare i minst 20 år til! ;-)

Jeg synes det er litt stas med møbler som varer, at man liksom holder på stilen litt.

Men så er hellerikke jeg/vi blant dem som maler om og pusser opp ustoppstanselig - vi er defintivt ikke med blant dem som trekker opp snittet for nordmenns oppussingsgalskap! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...