Gå til innhold

Ny vaskemaskin - anbefaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaskemasinen min ser ut til å ikke ville mer. Og den som er ganske ny.....regne, regne....tiden går fort. Den er 10 år.

Regner ikke med at det lønner seg å få den fikset.

Noen som har en god anbefaling på ny maskin. Vi er 3-4 personer i husstanden, og vasker vel normalt mye vil jeg tro.

Skrevet

AEG!

Hvorfor?

Hadde nemlig AEG tørketrommel som vi har hatt en del problemer med, og som takket helt for seg etter drøye 7 år.

Gjest Elextra
Skrevet

Har også god erfaring med AEG.

Har hørt at de gode modellene fra Miele er bedre, men de koster også en del mer.

Skrevet

AEG. Har nå min tredje AEG og er storfornøyd.

Den første knelte etter noen år, men det var vel i grunnen også vår egen feil. Den andre er nå ca. 8 år og står hos eksen og går som bare det såvidt jeg vet. Min er 3 år nå til jul og det har aldri vært noe tull med den.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har AEG, og er veldig fornøyd.

Har hatt den i 6 år nå, og den fungerer utmerket.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvorfor?

Hadde nemlig AEG tørketrommel som vi har hatt en del problemer med, og som takket helt for seg etter drøye 7 år.

Har AEG både i tørketrommel og vaskemaskin, begge er kjempegode. Dessuten kommer de godt ut i tester.

Skrevet

Miele!! Vi har hatt vår i 8 år nå og rekner med at den skal vare minst like lenge til!!

Miele er garantert at de skal vare i minst 20 år ved normalt bruk se :http://www.miele.no/text.cfm?path=7,29

Her kan du sjekke best i test i 2005

http://www.miele.no/_upl/bilder/artikkel_best_i_tekst_dagblad_feb_05.pdf

Håper ihvertfall du finner en du er fornøyd med:-)

Og nei-jeg er ikke sponset av miele ;-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Miele!! Vi har hatt vår i 8 år nå og rekner med at den skal vare minst like lenge til!!

Miele er garantert at de skal vare i minst 20 år ved normalt bruk se :http://www.miele.no/text.cfm?path=7,29

Her kan du sjekke best i test i 2005

http://www.miele.no/_upl/bilder/artikkel_best_i_tekst_dagblad_feb_05.pdf

Håper ihvertfall du finner en du er fornøyd med:-)

Og nei-jeg er ikke sponset av miele ;-)

Miele er det dyreste man kan få tak i omtrent også da..

Vår vaskemaskin synger også på siste verset..

Skrevet

Vi har hatt vår AEG i over ti år, og har vært kjempefornøyd med den. Blir nok AEG på oss igjen når den ryker!

Skrevet

Miele er det dyreste man kan få tak i omtrent også da..

Vår vaskemaskin synger også på siste verset..

Ja jeg vet.....Men når den først er betalt så har man den jo i maaaaaange år da.Men det finnes sikkert noen som er omtrent like gode men som ikke har like stor forventet levetid. Men for all del-man kjøper etter den lommeboka man har.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja jeg vet.....Men når den først er betalt så har man den jo i maaaaaange år da.Men det finnes sikkert noen som er omtrent like gode men som ikke har like stor forventet levetid. Men for all del-man kjøper etter den lommeboka man har.

Den dagen etter 10-15 år når Mielemaskina di går i stykker og du prøver deg med den om at de skal vare i 20 år, så skal du bare se hva som skjer. Svigermors Miele har aldri vært annet enn trøbbel med, men etter at reklamasjonstida gikk ut måtte ho fint betale sjøl eller kjøpe ny.

Skrevet

Den dagen etter 10-15 år når Mielemaskina di går i stykker og du prøver deg med den om at de skal vare i 20 år, så skal du bare se hva som skjer. Svigermors Miele har aldri vært annet enn trøbbel med, men etter at reklamasjonstida gikk ut måtte ho fint betale sjøl eller kjøpe ny.

Garantien varer bare i 10 år så om den går i stykker etter 15 år så jeg kan ikke klage og forvente at jeg skal få en ny maskin. Men likevel så har de en forventet levealder på 20 år. Så ja-jeg hadde blitt snurt. Men jeg kan alikevel få deler til maskinen om jeg skulle trenge det etter så mange år.

"mandagsprodukter" finner du overalt det seg være biler eller vaskemaskiner eller andre ting. 100 % garanti har du aldri enten du kjører mercedes eller fiat.

Skrevet

Jeg har en Zanussi vaskemaskin som jeg kjøpte for 12 år siden. Det har aldri vært noe tull med den. Er kjempefornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...