Gå til innhold

Jeg er sulten!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Nå vil jeg sutre litt.

Skal bare drikke flytendes, i hele dag, i morgen og til ut på onsdag en gang.

Skal ta en undersøkelse, og tåler dårlig det skvipet de tømmer tarmene med, dermed må jeg faste istedenfor.

Og nå så fabler jeg jo såklart om all slags god mat...

Og jeg ser litt mørkt på det at jeg uten mat innabords må karre meg opp grytidlig i morgen for og ta fly til Oslo.

Så sympati mottas med takk! :o)

Skrevet

Åh, gjett om jeg kjenner til det der. Det er grusomt. Jeg er aldri så sulten som når jeg vet at jeg ikke kan spise.

Føler med deg og håper du har vettet sånn passelig i behold når onsdagen kommer. Man kan bli smårar av mindre.

Skrevet

Du har min fulle sympati og støtte... Undersøkelser kan ofte være verst før selv undersøkelsen er i gang. Pussig...

Hva slags flytende føde får du i deg, da?

*sender masse varme tanker til shira12*

Gjest Shira12
Skrevet

Åh, gjett om jeg kjenner til det der. Det er grusomt. Jeg er aldri så sulten som når jeg vet at jeg ikke kan spise.

Føler med deg og håper du har vettet sånn passelig i behold når onsdagen kommer. Man kan bli smårar av mindre.

Takker for sympati!

Jeg har vært igjennom slikt før, men da har jeg ligget i en sykehusseng, nå sitter jeg hjemmme og skuler bort på kjøleskapet.

Men det er utrolig hva man klarer! Selv om man blir litt smårar og surrete. Heldigvis har jeg med meg noen på Gardemoen i morgen, ellers er det ikke godt og vite hvor jeg hadde havnet ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Du har min fulle sympati og støtte... Undersøkelser kan ofte være verst før selv undersøkelsen er i gang. Pussig...

Hva slags flytende føde får du i deg, da?

*sender masse varme tanker til shira12*

Takk takk!

Jeg har lov og drikke hva jeg vil, vanligvis får jeg også spise yoghurt, men ikke denne gangen.

Så akkurat nå drikker jeg kaffe, men har hamstret brus og juice, og buljong, slik at jeg både får søtt og salt i meg.

Skrevet

Buljong er godt og metter litt. Og det er vel lov?

Skal du til coloskopi eller noe sånt?

Nå hadde jeg tenkt å si som trøst at du kan jo glede deg til alt du kan spise etterpå, men det er kanskje ikke så smart. Da blir du vel enda mere sulten!

Gjest Shira12
Skrevet

Buljong er godt og metter litt. Og det er vel lov?

Skal du til coloskopi eller noe sånt?

Nå hadde jeg tenkt å si som trøst at du kan jo glede deg til alt du kan spise etterpå, men det er kanskje ikke så smart. Da blir du vel enda mere sulten!

He he, jeg kan jo glede meg til alt det gode jeg kan spise etterpå :o)

Skal ta en coloscopi ja, og røntgen av tarmpassasjen.

Buljong er lov, og det hjelper på.

Skrevet

Takker for sympati!

Jeg har vært igjennom slikt før, men da har jeg ligget i en sykehusseng, nå sitter jeg hjemmme og skuler bort på kjøleskapet.

Men det er utrolig hva man klarer! Selv om man blir litt smårar og surrete. Heldigvis har jeg med meg noen på Gardemoen i morgen, ellers er det ikke godt og vite hvor jeg hadde havnet ;o)

Jeg har bare vært gjennom det hjemme, og det er like ille hver gang.

Men drikk masse. Jeg hamstret inn juice (tropisk nektar gikk ned på høykant), brus, te og buljong. Og tenker som så "Jaja, det er jo bare tre av maaange dager i livet. Får heller spise senere!".

Men husk at det ikke er lurt å fråtse når man kan spise igjen. Da blir en skjør mage bare enda verre,

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har bare vært gjennom det hjemme, og det er like ille hver gang.

Men drikk masse. Jeg hamstret inn juice (tropisk nektar gikk ned på høykant), brus, te og buljong. Og tenker som så "Jaja, det er jo bare tre av maaange dager i livet. Får heller spise senere!".

Men husk at det ikke er lurt å fråtse når man kan spise igjen. Da blir en skjør mage bare enda verre,

Jeg vet at jeg fabler om masse mat, men når jeg endelig kan spise igjen, bare pirker jeg i maten ;o)

Skrevet

Huff! Tre dager er lenge. Du har min fulle medynk. Lykke til med fasten, turen og undersøkelsen.

Vennlig hilsen

Gjest Shira12
Skrevet

Huff! Tre dager er lenge. Du har min fulle medynk. Lykke til med fasten, turen og undersøkelsen.

Vennlig hilsen

Tusen takk!

Det hjelper alltid og klage litt inne på Dol :o)

Skrevet

Takk takk!

Jeg har lov og drikke hva jeg vil, vanligvis får jeg også spise yoghurt, men ikke denne gangen.

Så akkurat nå drikker jeg kaffe, men har hamstret brus og juice, og buljong, slik at jeg både får søtt og salt i meg.

Kun sååå flytende føde. Ikke suppe engang.

Er enig med deg at buljong er godt å drikke. Liker du tomatjuice? Det synes jeg er herlig å sippe til og litt salt i den òg tror jeg!

Du får satse på en tidlig kveld (får håpe du klarer å sove!).

Så må du ikke være for kjapp i bevegelsene i morgen tidlig, så det ikke svimler helt rundt for deg...

hare1365380455
Skrevet

*sender over litt sympati*

Kan du drikke supper? Det går nok fint, Shira. :)

hare1365380455
Skrevet

Takk takk!

Har du kjøpt næringsdrikker fra apoteket?

Gjest Shira12
Skrevet

Har du kjøpt næringsdrikker fra apoteket?

Nei, kom på det i går når jeg så reklame for det i ett blad...

Gjest Shira12
Skrevet

Kun sååå flytende føde. Ikke suppe engang.

Er enig med deg at buljong er godt å drikke. Liker du tomatjuice? Det synes jeg er herlig å sippe til og litt salt i den òg tror jeg!

Du får satse på en tidlig kveld (får håpe du klarer å sove!).

Så må du ikke være for kjapp i bevegelsene i morgen tidlig, så det ikke svimler helt rundt for deg...

Tomater tåler jeg dessverre ikke.

Suppe er det jevning i, og det skulle jeg styre unna denne gangen.

Det blir en tidlig kveld på meg i dag, og pakke gjør jeg i kveld, og så blir det bare og komme seg opp i morgen og kjøre til flyplassen.

Gjest Shira12
Skrevet

*sender over litt sympati*

Kan du drikke supper? Det går nok fint, Shira. :)

Ikke suppe denne gangen.

Det går nok bra, vips så er dagene, og de fæle undersøkelsene over.

Takker for sympati! :o)

Skrevet

Huffame! Du kan ikke spise mat altså, men du kan lage deg en handleliste :) Planlegg dine måltider når de endelig kan nytes igjen. Eller kanskje det bare forverrer...hmm. Uansett. lykke til!!

Skrevet

Hjelpes meg. DET er lenge uten mat. Føler med deg.

Prøv å henge fingrene i noe så du ikke tenker så mye.

Gjest Shira12
Skrevet

Huffame! Du kan ikke spise mat altså, men du kan lage deg en handleliste :) Planlegg dine måltider når de endelig kan nytes igjen. Eller kanskje det bare forverrer...hmm. Uansett. lykke til!!

Akkurat nå prøver jeg og ikke tenke så mye på mat.

Men sambo kommer nok til og lage noe snadder til meg når jeg kommer hjem fra sykehuset, jeg håper at jeg er hjemme igjen fredagskveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...