Gå til innhold

Jeg er sulten!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Hjelpes meg. DET er lenge uten mat. Føler med deg.

Prøv å henge fingrene i noe så du ikke tenker så mye.

Jeg doler og leser aviser, da går tiden bra raskt.

Skrevet

Jeg doler og leser aviser, da går tiden bra raskt.

Det er bra:-)

Og du får vel noe annet enn bare vann å drikke så lenge du skal gå så mange dager????

Gjest Shira12
Skrevet

Det er bra:-)

Og du får vel noe annet enn bare vann å drikke så lenge du skal gå så mange dager????

Jada, heldigvis kan jeg drikke så og si hva jeg vil.

Brus skal jeg drikke for og få opp blodsukkeret, og buljong for saltet sin del.

Skrevet

Jada, heldigvis kan jeg drikke så og si hva jeg vil.

Brus skal jeg drikke for og få opp blodsukkeret, og buljong for saltet sin del.

En liten men mager trøst:-)

Skrevet

Du skal få masse sympati, tåler du forresten tomatsuppe?

Gjest Shira12
Skrevet

Du skal få masse sympati, tåler du forresten tomatsuppe?

Takker, jeg trenger den nå, for dette var tøffere enn hva jeg hadde trodd. Er nok litt pga at jeg er så sliten og gåen i utgangspunktet.

Nja, tåler og tåler, ikke helt, men jeg har ikke sjangs til å få det ned, det er vel en bivirkning etter mange sykehusopphold ;o)

Men det er jevning i den, så jeg skulle styre unna det også denne gangen.

Skrevet

Takker, jeg trenger den nå, for dette var tøffere enn hva jeg hadde trodd. Er nok litt pga at jeg er så sliten og gåen i utgangspunktet.

Nja, tåler og tåler, ikke helt, men jeg har ikke sjangs til å få det ned, det er vel en bivirkning etter mange sykehusopphold ;o)

Men det er jevning i den, så jeg skulle styre unna det også denne gangen.

Da tror jeg at jeg hadde kokt grønnsaker og drukket avkoket. Og snakket med de på sykehuset om ernæringstilskudd, det finnes ernærningstilskudd som ikke er basert på melk.

Gjest Shira12
Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde kokt grønnsaker og drukket avkoket. Og snakket med de på sykehuset om ernæringstilskudd, det finnes ernærningstilskudd som ikke er basert på melk.

Jeg skal snart legge meg, og reiser tidlig i morgen, men jeg kan spørre når jeg er på sykehuset i morgen.

Kommer til Gardemoen i halv ni tiden, og så er det rett opp på Riksen.

Skrevet

Jeg skal snart legge meg, og reiser tidlig i morgen, men jeg kan spørre når jeg er på sykehuset i morgen.

Kommer til Gardemoen i halv ni tiden, og så er det rett opp på Riksen.

Gjør det.

Lykke til da :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Gjør det.

Lykke til da :o)

Takk takk.

Skal gi deg rapport når jeg kommer hjem :o)

Skrevet

Takk takk.

Skal gi deg rapport når jeg kommer hjem :o)

Ja, det må jeg få for jeg er spent :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det må jeg få for jeg er spent :o)

Er spent jeg også!

Også skal det bli greitt og se om natrontablettene har hjulpet, og blodet stabilisert seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...