Gjest yrlalo Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Har du reagert på den frekke og mer voldelige stilen i media på nett. Tenker på avisene og portalene... Det er så mye graps for tiden. Vold og sex overallt... Jeg er så feed up av alt dette. Orker snart ikke gå på disse sidene mer. Jeg merker at jeg trekker bort mer og mer... 0 Siter
Gjest ser hva du mener Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Alt er så åpent nå, og oralsex og annet vises i tv-program. Vi behøver ikke se ALT. 0 Siter
Gjest kommentator Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 "Jeg merker at jeg trekker bort mer og mer..." Bra. 0 Siter
Gjest Snilletrille Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Enig! Drit lei overeksponering av sex og vold, de kliner det på førstesida for å selge flere aviser. Om det står "Gruppevoldtekt i Oslo" (og lengre ned og med liten tekst står det kanskje at gjerningsmennene er av utenlandsk opprinnelse), da iler vi ofte til og kjøper eller nettleser avisa, for vi bare må jo ha oversikt over hvor disse voldtektsmennene opererer. For å kunne ta våre forholdsregler og beskytte oss og unger! Avisene vet slike fryktfremkallende overskrifter selger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.