musikeren Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Enkelte ord og uttrykk har en lei tendens til å bli brukt og misbrukt så til de grader at en kan bli amper av mindre... Så det jeg vil fram til: Den neste som skriver eller sier "Det er helt sinnsykt!" får seg en på tygga. Det ER faktisk veldig sjelden at noe er helt sinnsykt. Spar kraftuttrykka til kraftanledninger. Kraftidioter. Det sier nå jeg. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Skal du liksom bestemme hva andre skal si? Jævla psykopat! 0 Siter
musikeren Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Skal du liksom bestemme hva andre skal si? Jævla psykopat! Negerpromp. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg synes det er sinnsykt rigid av det å reagere på noe som er så sinnsykt vanlig å bruke. 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg klarer heller ikke 110%. Enig - selv foretrekker jeg 112,5%. Det blir litt mer originalt på den måten. 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Det blir bare tamt å skrive "det er helt sinnsykt" på bokmål. Skal det være noe som helst kraft i uttrykket bør det sies 74 ganger på rad med sørlandsdialekt: "De æ heilt sinnsykt!" Det blir man ikke lei i det hele tatt;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Jeg synes det er sinnsykt rigid av det å reagere på noe som er så sinnsykt vanlig å bruke. Ypp? Lille frekke ... Og hvis det er så vanlig, så kanskje en burde prøve å være ihvertfall bittelitt original? 0 Siter
musikeren Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Det blir bare tamt å skrive "det er helt sinnsykt" på bokmål. Skal det være noe som helst kraft i uttrykket bør det sies 74 ganger på rad med sørlandsdialekt: "De æ heilt sinnsykt!" Det blir man ikke lei i det hele tatt;-) Jo. Veldig. Synes det virker rett og slett undermåls. 0 Siter
morsan Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jo. Veldig. Synes det virker rett og slett undermåls. Virkelig? ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Ypp? Lille frekke ... Og hvis det er så vanlig, så kanskje en burde prøve å være ihvertfall bittelitt original? *yppe, yppe* Original er vel og bra, men vi kan ikke alle være det 0 Siter
Osiris Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har lyst til å gi en på tygga til alle som sier og skriver "målsetting" når de mener "mål". Målsetting er jo arbeidet med å sette mål. Men jeg er jo pasifist og driver ikke med voldsomheter. Ville nok ha fått vondt i knokene da, så vanlig som dette er. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Det blir bare tamt å skrive "det er helt sinnsykt" på bokmål. Skal det være noe som helst kraft i uttrykket bør det sies 74 ganger på rad med sørlandsdialekt: "De æ heilt sinnsykt!" Det blir man ikke lei i det hele tatt;-) hehe ja de æ heilt sinnsykt bra på sørlandsk 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Vel, det er rimelig sinnsykt drøyt at det er bare såå mange som driver med ord deling lissom. Ikkejant? 0 Siter
musikeren Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 *yppe, yppe* Original er vel og bra, men vi kan ikke alle være det Jeg er faen så trøtt.... Kan du være så snill å yppe litt mer...?:-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er faen så trøtt.... Kan du være så snill å yppe litt mer...?:-) *yppe, yppe* Må ha noe å yppe angående, da 0 Siter
musikeren Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 *yppe, yppe* Må ha noe å yppe angående, da Hehe, det greier seg med bare synet av deg;-) Takk! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Hehe, det greier seg med bare synet av deg;-) Takk! *dytte litt på og være generelt obsternasig* 0 Siter
musikeren Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 *dytte litt på og være generelt obsternasig* Nå beveger du deg på ei viss grense altså... *litt morsk* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Nå beveger du deg på ei viss grense altså... *litt morsk* *dytte litt mer* Åh ja?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.