Gå til innhold

Mer språklig

Anbefalte innlegg

Skrevet

*dytte litt mer* Åh ja?!

*tar merratak i ræva*

Og det gjør vondt, skal jeg si deg!

Skrevet

*tar merratak i ræva*

Og det gjør vondt, skal jeg si deg!

Au! Jeg skal få noen til å banke deg!

Skrevet

Au! Jeg skal få noen til å banke deg!

*humre, humre*

Dessverre for deg er jeg ubankbar.

Skrevet

*humre, humre*

Dessverre for deg er jeg ubankbar.

Åh? Vel... Da har jeg jo tapt :(

Skrevet

Åh? Vel... Da har jeg jo tapt :(

Nja... Hva har skjedd med god gammel kvinnelist?;-)

Dessuten er det aldri noen skam å tape for en hel musiker, altså. Bare spør SDD. Og uansett er det jo morsomt å bøllekrangle litt da;-)

Skrevet

Nja... Hva har skjedd med god gammel kvinnelist?;-)

Dessuten er det aldri noen skam å tape for en hel musiker, altså. Bare spør SDD. Og uansett er det jo morsomt å bøllekrangle litt da;-)

Jeg bruker da aaaaaldri kvinnelist *sjokkert over insinuasjonen*

Skrevet

Jeg bruker da aaaaaldri kvinnelist *sjokkert over insinuasjonen*

Håhå! DET min kjære, trur jeg ikke på;-) Sikkert et eller annet allerede her og nå som jeg ikke har fått med meg.

Skrevet

Håhå! DET min kjære, trur jeg ikke på;-) Sikkert et eller annet allerede her og nå som jeg ikke har fått med meg.

*ler* Må ikke undervurdere deg selv, kjære musikeren :)

Skrevet

*ler* Må ikke undervurdere deg selv, kjære musikeren :)

Skal komme med en innrømmelse: Kvinnelist... Der har jeg ofte kommet til kort... Lettlurt som få;-)

Skrevet

Skal komme med en innrømmelse: Kvinnelist... Der har jeg ofte kommet til kort... Lettlurt som få;-)

Mistenker at du liker å bli lurt av kvinnelist?

Skrevet

Hehe, må ikke innrømme det midt i hønsegården ;)

Skrevet

Mistenker at du liker å bli lurt av kvinnelist?

Nja, noen ganger er det jo bare koselig;-) Men har blitt tatt grundig ved nesa og ikke likt det også.

Skrevet

Nja, noen ganger er det jo bare koselig;-) Men har blitt tatt grundig ved nesa og ikke likt det også.

Det kalles erfaring det. Og det er det som skiller menn fra gutter. :)

Skrevet

Enig - selv foretrekker jeg 112,5%.

Det blir litt mer originalt på den måten.

Pst. Skal vi slarve litt? Jeg så MM på TV i går, og... vel. Har hun ikke lagt seg ut på midten?

Skrevet

Pst. Skal vi slarve litt? Jeg så MM på TV i går, og... vel. Har hun ikke lagt seg ut på midten?

Nå laget jeg en tråd om det for ei uke siden og fikk masse sinte svar.

Godt at noen andre også har sett det.

Skrevet

Nå laget jeg en tråd om det for ei uke siden og fikk masse sinte svar.

Godt at noen andre også har sett det.

Hehe, vi får se om jeg også får noen sinte svar.

Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til.

Men det er sannelig på tide - vesleprinsen er vel snart ett år!! ;-)

De yngler jo som bare det disse prinsessene. Leste nylig at Mary var gravid igjen før det var gått ett år, og hun i Spania skal kanskje også ha nr 2?? (husker ikke...)

Og hos frisøren på lørdag så jeg i et ikke helt nytt Allers at Maxima hadde fått hele TRE barn!! Tror jeg må begynne å abonnere på Se&Hør snart - jeg blir jo helt akterutseilt.

Og det til tross for at jeg er ultrakul&hipp eller noe slikt.

Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til.

Men det er sannelig på tide - vesleprinsen er vel snart ett år!! ;-)

De yngler jo som bare det disse prinsessene. Leste nylig at Mary var gravid igjen før det var gått ett år, og hun i Spania skal kanskje også ha nr 2?? (husker ikke...)

Og hos frisøren på lørdag så jeg i et ikke helt nytt Allers at Maxima hadde fått hele TRE barn!! Tror jeg må begynne å abonnere på Se&Hør snart - jeg blir jo helt akterutseilt.

Og det til tross for at jeg er ultrakul&hipp eller noe slikt.

Vi har jo alltid kjendis.no.

Den er trøsten for de som går sjelden til tannlegen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...