Gå til innhold

Er du morragretten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135792

Her i huset ønsker jeg som oftest at dagen starter kl 12. Før den tid er Sheila som en såret hunntiger å regne, hun er livsfarlig å komme i nærheten av. Uansett hva jeg sier så er det gæli.

Jeg troode jeg var alene, men sånn har tydeligvis de fleste menn det.

Det er i det minste noe.

Skrevet

ja jeg kan være skikkelig morragretten!! Skrekk og gru!! Spesiellt etter at jeg må kjempe meg en plass i min egen seng og sove med hodet på nattbordet.

Eller viss jeg og gubben har sånn halveis noe uoppgjort fra dagen i forveien.... -åhhhh da er jeg grinete da......

Skrevet

Nei, jeg er ikke spesielt morgengretten, selv om jeg har tilnærmet konstant søvnmangel. Kan stort sett skylde på meg selv for det, så ingen grunn til å være kjip mot andre :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, jeg er ikke morgengretten :-)

Jeg er A-menneske, fungerer mye bedre om morgenen enn sent på kvelden. Jeg blir ikke sur om kvelden, men merker at jeg løser arbeidsoppgaver mye dårligere. Så for meg er det best å ta de krevende oppgavene som trenger dyp konsentrasjon tidlig, og utsette rutinearbeidet til kveldstid.

Skrevet

Nei, jeg er ikke morgengretten :-)

Jeg er A-menneske, fungerer mye bedre om morgenen enn sent på kvelden. Jeg blir ikke sur om kvelden, men merker at jeg løser arbeidsoppgaver mye dårligere. Så for meg er det best å ta de krevende oppgavene som trenger dyp konsentrasjon tidlig, og utsette rutinearbeidet til kveldstid.

Har du fått mail av meg?

Skrevet

Jeg er som Ulvinnen. Våkner lett når klokka ringer kl 6 og er så og si lys våken da. Jeg har sjelden vanskeligheter med å stå rett opp av senga. Og da er jeg på det blieste.

Hjemme kan jeg ha vaska badet (eller deler av det) om jeg ser det trengs før jeg dusjer. Og jeg shiner gjerne på kjøkkenet før jeg lager meg frokost. På jobben er jeg absulutt mest effektiv før lunsj (begynner som regel i sjutida).

Han jeg er gift med er stikk motsatt, så jeg er fornøyd med å komme meg ut av huset før jeg kommer i veien fom ham. :-)

Ettermiddagene og kveldene liker jeg å gire ned litt og sløøve ...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har du fått mail av meg?

Nå har jeg sjekket både gmail og den private mailen min. Og nei, det ligger ingen mail fra deg her.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er som Ulvinnen. Våkner lett når klokka ringer kl 6 og er så og si lys våken da. Jeg har sjelden vanskeligheter med å stå rett opp av senga. Og da er jeg på det blieste.

Hjemme kan jeg ha vaska badet (eller deler av det) om jeg ser det trengs før jeg dusjer. Og jeg shiner gjerne på kjøkkenet før jeg lager meg frokost. På jobben er jeg absulutt mest effektiv før lunsj (begynner som regel i sjutida).

Han jeg er gift med er stikk motsatt, så jeg er fornøyd med å komme meg ut av huset før jeg kommer i veien fom ham. :-)

Ettermiddagene og kveldene liker jeg å gire ned litt og sløøve ...

"Hjemme kan jeg ha vaska badet (eller deler av det) om jeg ser det trengs før jeg dusjer. Og jeg shiner gjerne på kjøkkenet før jeg lager meg frokost."

Skulle gjerne ha skrytt på meg at vi var like her også, men jeg er ikke et fult så flott prakteksemplar (bare nesten)!

Skrevet

Nå har jeg sjekket både gmail og den private mailen min. Og nei, det ligger ingen mail fra deg her.

Nå da?

Skrevet

Mnei, ikke akkurat morragretten. Mer ganske morramutt og apatisk. :o)

Trenger å starte dagen i eget tempo, ja. Men mannen min klarer av og til, som den eneste i verden, å få meg til å le før frokost.

Skrevet

Nei, jeg har aldri vært morgengretten. Faktisk synes jeg ofte at morgenen er den beste tiden på dagen :-)

Skrevet

Jeg er ikke morgengretten og skravler som en foss. Må liksom prate for gubben også. Han er stort sett stum som en østers første timen etter han har stått opp..

Skrevet

Jeg er kjempegretten, tåler lite før jeg har fått meg et par røyk :o)

Skrevet

Ja, hvis jeg får bare 6 timer søvn er temmelig gretten. Og ingen kan prate med meg på ca 2 timer.

Skrevet

er egentlig morragretten, men hvis jeg våkner sammen med kjæresten min så forsvinner det med en gang! og småsøskenene mine har også en jagende effekt på dette :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...