Gå til innhold

Webmaster - hvorfor


Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, design

Hei,

Jeg bruker netscape 6.0 nå og det går helt fint. Hva er det du ikke får til? Det er mulig du må krysse av for "enable javascript" i "preferences" i Netscape.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg bruker netscape 6.0 nå og det går helt fint. Hva er det du ikke får til? Det er mulig du må krysse av for "enable javascript" i "preferences" i Netscape.

Vennlig hilsen

Jeg kan _ikke_ bruge "hurtigmeny" må da gå forsiden, kun derfra kan jeg komme til andre forum.

(Problemet er kun når jeg bruger netscape 6,0 ikke IE og kun her på dol.)

Vh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan _ikke_ bruge "hurtigmeny" må da gå forsiden, kun derfra kan jeg komme til andre forum.

(Problemet er kun når jeg bruger netscape 6,0 ikke IE og kun her på dol.)

Vh.

Jeg hadde samme problemet en kort periode, at comboboksene for forumvalg kun fungerte fra "Møteplass". Nå er det ikke noe problem lenger. Prøv å refreshe, evt. også å tømme cache.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Jeg kan _ikke_ bruge "hurtigmeny" må da gå forsiden, kun derfra kan jeg komme til andre forum.

(Problemet er kun når jeg bruger netscape 6,0 ikke IE og kun her på dol.)

Vh.

Det kan tyde på at du må krysse av for "enable javascript" i "preferences" i Netscape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet en kort periode, at comboboksene for forumvalg kun fungerte fra "Møteplass". Nå er det ikke noe problem lenger. Prøv å refreshe, evt. også å tømme cache.

Det er gjort, jeg kan komme til mødeplads men ikke derfra vælge forum.

Må gå til "nye indlæg i valgte forum" og derfra vælge forum, eneste måde jeg kan skifte forum på.

(På Danske dol er der ingen problemer- kun her på Norske)

Vh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...