Gå til innhold

Hvorfor legger man på seg ved bruk av AD?

Anbefalte innlegg

Har erfaring både med meg selv o gkjente at man legger på seg av å ta antidepresiva. Vet noen hvorfor? Selv tar jeg Cipramil og har lagt på meg jevnt og trutt etter at jeg begynte med det for 6 år siden....

Sier ikke at mat har med det å gjøre, men regner emd at det kommer av medisinene også...

Fortsetter under...

Gjest fibrodama

Jeg mistet metthetsfølelsen. Samme hvor mye jeg spiste så gnagde sulten. Klart en spiser for mye da! Og klart en legger på seg. Det som er dumt er at appetittreguleringa ser ut til å være ødelagt, den har ikke normaligsert seg selv om jeg sluttet på pillene.

Annonse

Gjest Serafin

Blir man mindre deprimert hvis man går opp i vekt da? Synes det er mange skumle bivirkninger av ad

Jeg har gått på AD i mange år og har veid det samme hele tiden. Jeg kjenner ingen forskjell.

Men jeg rasjonerer det jeg spiser. Jeg orker ikke å spise meg helt mett. Må ha litt å gå på. Jeg har normal vekt og er nøye med meg selv.

Jeg er enig med NHD.

Det er blitt mange flere som spiser feil mat. Og de fleste spiser mer enn de egentlig skal.

Selv har jeg jobbet iherdig med mine tre voksne barn for å få dem til å spise riktig mat. Det har vært vanskelig fordi de har bøttet i seg cola og pizza i den værste perioden i ungdommstiden.

Det er viktig å spise tre faste måltider og kanskje begrense det til ett knekkebrød på kvelden. Og mye frukt og grønt.

I tillegg er det viktig å være fysisk aktiv. Trimme.

Gjest melmøll

De fleste legger ikke på seg av AD, men noen gjør det.

Generelt er det en betydelig vektøkning i befolkningen i løpet av 6 år - dessverre.

Men det må vel være noe i det, siden det står som bivirkning? Er det økt appetitt som er bivirkningen da eller?

Hva mener du er årsaken til at befolkningen går opp i vekt forresten? Hadde vært intressant å høre hva du mener, hvis du gidder......?

Annonse

Ser ut til at den er falt ut igjen. Du finner det på en liste nederst til venstre her på hovedsiden. (under: diskuter)

Fant det. Er det et ganske nytt forum? Jeg har ikke sett det før, og jeg fant ingen pil tilbake til eldre tråder, hvis du skjønner hva jeg mener?

Gjest Vanlig månemåler

Fant det. Er det et ganske nytt forum? Jeg har ikke sett det før, og jeg fant ingen pil tilbake til eldre tråder, hvis du skjønner hva jeg mener?

Regner med at det er nytt, for jeg har heller ikke lagt merke til det før nylig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...