Gjest bipolar to Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Hei, finnes det "eksempler" på at noen har blitt friske av bipolare lidelser? Eller er medisineringen livslang? 0 Siter
Gjest extremttannonym. Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Uten medisiner blir en dårligere. Og med tiden får en hyppigere episoder, og fler og fler depresjoner og mindre i hypomanier. Eldre bipolare kan ha depresjoner som er årelange. lærte jeg på kurs. Like greit å svelge pillene? 0 Siter
Sitronmelisse Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Uten medisiner blir en dårligere. Og med tiden får en hyppigere episoder, og fler og fler depresjoner og mindre i hypomanier. Eldre bipolare kan ha depresjoner som er årelange. lærte jeg på kurs. Like greit å svelge pillene? Jeg har gått umedisinert i fem år nå. Har ikke blitt verre, men lagt om livstilen og blitt bedre....bruker kun Eye Q omega 3 etter råd fra psykiater. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Se svar fra extremtannonym. Medisiner for bipolar blir litt som å skifte til vinterdekk om vinteren. Det er sikkert mulig å kjøre et helt liv i Norge på sommerdekk, men sannsynligheten for at det går bra er svært liten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.