Gå til innhold

Regler for imp.av bil fra Tyskland

Anbefalte innlegg

Gjest Tror det blir Merchedes
Skrevet

Er det noen av dere som sitter med lover og regler og kostnader for imp. av biler fra Tyskland?

Skal kjøpe bil men tviler på om det kan lønne seg i den prisklassen jeg har tenkt, men det er alikavel artig å sjekke opp.

Så linker til dette emnet mottas med takk.

Skrevet

Heisan! Mannen min kan dette veldig godt, men han er ikke hjemme i dag. Skal be ham legge inn linker til deg i morgen :-)

Vi importerte en Passat 2004-modell i fjor høst, og har vært veldig fornøyd med både bilen og prisen!

Skrevet

Min manns bestefar importerte for ca 1 år siden en flunkende ny mercedes til "norsk pris" ca 6-7 hundre tusen. Vet lite om historien ang prisene men han sa han tjente godt på det. Bilen i tyskland kostet ca 1/3 av norsk pris og fortollingen var heller ikke så ille. Mener han sa ca 50 000 om jeg ikke tar feil. Ring feks tollkontoret på svinesund. de har all info du trenger!

Skrevet

www.tyskland.org

Tusen hjertelig takk :)

Skrevet

Min manns bestefar importerte for ca 1 år siden en flunkende ny mercedes til "norsk pris" ca 6-7 hundre tusen. Vet lite om historien ang prisene men han sa han tjente godt på det. Bilen i tyskland kostet ca 1/3 av norsk pris og fortollingen var heller ikke så ille. Mener han sa ca 50 000 om jeg ikke tar feil. Ring feks tollkontoret på svinesund. de har all info du trenger!

Takk for info :)

Skrevet

Heisan! Mannen min kan dette veldig godt, men han er ikke hjemme i dag. Skal be ham legge inn linker til deg i morgen :-)

Vi importerte en Passat 2004-modell i fjor høst, og har vært veldig fornøyd med både bilen og prisen!

Tusen hjertelig prust, dette setter jeg stor pris på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...