Gå til innhold

Dilemma

Gjest forelsket i feil fyr

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket i feil fyr
Skrevet

Jeg har et velfungerende ekteskap og flott familie.

For tre mnd siden traff jeg en mann som jeg fikk følelser for. Jeg regnet med at det var bare en fling fra min side, og at dette er da noe som går over.

Det viste seg etterhvert at denne mannen har det på samme viset. Ingen av oss har lyst å innlede noe som helst forhold, og dermed bryte opp de familiene vi har.

I hverdagen må vi samarbeide, noe som er hyggelig siden vi går veldig godt overrens. Men noen dager blir litt slitsomme, for det kroppen helst vil stemmer ikke overens med logikk og fornuft.

Til nå har vi selvfølgelig klart å holde oss i skinnet, heldigvis.

Men hvor lenge kan man regne med at slike forelskelser varer? Det er gått et stykke tid, og nå må det jo snart gi seg.

Skrevet

Vel, siden du ser ham jevnlig vil jeg tro det tar en god stund før følelsene kjølner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...