Gå til innhold

Ødelgger alkoholen min trening?

Gjest Wolfboy

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfboy

Hey! Jeg er en gutt på 20 som trener så mye jeg kan på treningstudio på hverdagen.Jeg Drekker og fester vær eneste helg også..Derfor lurer jeg på Hvor mye alkoholen ødelegger min trening????

KOz fra ulven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

festing i helgene bryter ned en del av overskuddet i muskulaturen din. Dette fører til lenger restitusjonstid eller/og mindre økning.

Sentralstimulerende midler som f.eks. amfetamin og speed ødelegger overskuddet i kroppen totalt, og gjør treningen effektløs. Sånn sett vil lite søvn, bruk av efedrin, mye og uvant kaffedrikking og stress svekke overskuddet ditt og redusere treningseffekten.

Likevel er det overtrening som alltid er den store stygge ulven i ethvert treningsopplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...