Gå til innhold

Men middag må man ha.... idag og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha? Trenger sårt tips idag, ikke mye som frister. Jeg tenkte jeg kanskje skulle lage noe med tunfisk, noen som har oppskrift? Andre middagsforslag mottas med stor takk :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

I min hybeltilværelse pleide jeg av og til å lage potetstappe, ta en boks tunfisk oppi og gratinere med ost på toppen. Med ketchup på er det faktisk veldig godt! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det blir "annet forslag".

I dag spiste jeg kyllingwok. Kyllingbryst oppdelt i strimler, grønnsaker og sursøt woksaus.

Kjempegodt!

Skrevet

I min hybeltilværelse pleide jeg av og til å lage potetstappe, ta en boks tunfisk oppi og gratinere med ost på toppen. Med ketchup på er det faktisk veldig godt! :)

jeg er ikke noe særlig glad i potetstappe, men takk for forslag :)

Skrevet

Det blir "annet forslag".

I dag spiste jeg kyllingwok. Kyllingbryst oppdelt i strimler, grønnsaker og sursøt woksaus.

Kjempegodt!

jeg måtte nok byttet ut grønnsaker med ris siden jeg ikke spiser grønnsaker, men takk for tips :)

Skrevet

Steke tunfisk, hvitløk og rødløk, en "dæsj" soya og spagetti til = snadder!

Skrevet

jeg måtte nok byttet ut grønnsaker med ris siden jeg ikke spiser grønnsaker, men takk for tips :)

"jeg måtte nok byttet ut grønnsaker med ris siden jeg ikke spiser grønnsaker, men takk for tips :)"

Huh? Spiser du ikke noen form for grønnsaker?

Her har vi hatt kyllingsalat. Nam.

Skrevet

"jeg måtte nok byttet ut grønnsaker med ris siden jeg ikke spiser grønnsaker, men takk for tips :)"

Huh? Spiser du ikke noen form for grønnsaker?

Her har vi hatt kyllingsalat. Nam.

Nope ikke mye grønnsaker her i gården desverre

Skrevet

Nope ikke mye grønnsaker her i gården desverre

Guri malla, er du ikke redd for at du ikke får i deg de vitaminene og mineralene du trenger?

Gjest Elextra
Skrevet

Vi skal ha marinert laks og tagliatelle.

Nam. Minner meg om en pastarett med røkelaks, spinat, fløte og whiskey(!).. *sulten*

Skrevet

Nam. Minner meg om en pastarett med røkelaks, spinat, fløte og whiskey(!).. *sulten*

Hm, det hørtes både godt og spennende ut.

Skrevet

Guri malla, er du ikke redd for at du ikke får i deg de vitaminene og mineralene du trenger?

Jo:( Derfor skrev jeg et innlegg på dol her om dagen om det finnes andre måter å sjekke om man får i seg vitaminer og mineraler enn en blodprøve, for jeg orker ikke tanken på blodprøve.

Jeg spiser frukt da. Jeg er utrolig sjeldent syk. *bank i bordet,* har masse energi og allmenntilstanden er super, så jeg håper og tror jeg får i meg det jeg skal.

Skrevet

Vi hadde karbonader, pasta med litt ostesaus og broccoli.

amerikafareren
Skrevet

Linsesuppe - i morgen. da kan du starte i kveld;)

Skrevet

I dag ble det VELDIG enkelt - stekte fiskekaker, mandelpoteter og Lofoten fiskesaus - og julebrus til - hoho

Skrevet

Jo:( Derfor skrev jeg et innlegg på dol her om dagen om det finnes andre måter å sjekke om man får i seg vitaminer og mineraler enn en blodprøve, for jeg orker ikke tanken på blodprøve.

Jeg spiser frukt da. Jeg er utrolig sjeldent syk. *bank i bordet,* har masse energi og allmenntilstanden er super, så jeg håper og tror jeg får i meg det jeg skal.

Liker du ikke grønnsaker, er det derfor?

Og i så fall: Spiser du dem "kamuflert", da? Som feks lasagne med revne gulrøtter i kjøttsausen og denslags?

Skrevet

Hadde kyllingpølse + ris + løk.

Med littegranne ketchup på.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Liker du ikke grønnsaker, er det derfor?

Og i så fall: Spiser du dem "kamuflert", da? Som feks lasagne med revne gulrøtter i kjøttsausen og denslags?

Nå ble jeg sulten på nattmat..

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...