Gå til innhold

Men middag må man ha.... idag og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde fiskegrateng, poteter, gulrøtter og blomkål.

Skrevet

Liker du ikke grønnsaker, er det derfor?

Og i så fall: Spiser du dem "kamuflert", da? Som feks lasagne med revne gulrøtter i kjøttsausen og denslags?

Jeg liker ikke grønnsaker nei. Jeg har funnet en rett jeg liker og det er toros spansk gryterett (sånn som man bare putter i mikroen), den består stort sett bare av grønnsaker men siden grønnsakene er i en veldig god saus så kan jeg fint spise det.

Har du andre tips til hvordan jeg kan få i meg grønnsaker uten å faktisk smake dem, mottas de med stor stor takk :)

Lasagne lager jeg stort sett aldri, men jeg liker rå gulrøtter (må bare bli flinkere til å spise det oftere).

Skrevet

Jeg liker ikke grønnsaker nei. Jeg har funnet en rett jeg liker og det er toros spansk gryterett (sånn som man bare putter i mikroen), den består stort sett bare av grønnsaker men siden grønnsakene er i en veldig god saus så kan jeg fint spise det.

Har du andre tips til hvordan jeg kan få i meg grønnsaker uten å faktisk smake dem, mottas de med stor stor takk :)

Lasagne lager jeg stort sett aldri, men jeg liker rå gulrøtter (må bare bli flinkere til å spise det oftere).

Liker du tomatsaus? Til pasta, pizza, lasagne etc?

Der er det mange muligheter for "skjulte" grønnsaker, i hvert fall. Tomater på boks, revne gulrøtter og finhakket paprika/selleri etc kan blandes sammen, evt mikses enda finere med stavmiker/blender. Når det har kokt litt, smaker det "ren" tomatsaus. Jeg bruker det for å lure i min lille, kresne sønn litt ekstra vitaminer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...