Gå til innhold

Sorg.

Anbefalte innlegg

Gjest storbror
Skrevet

Etter mange års sykdom vandret du endeligt til evig og smertefri hvile. Du er allerede savnet, dine tlf.samtaler, din klaging, din ros til de du kalte jentene dine........alt.

Det og miste en alvorligt syk bror burde være en lettelse men..............

Life must go on

Skrevet

Kondolere :( Det er vondt å miste sine nærmeste... Det svir i hele kroppen og verker i alle ledd... Jeg har aldri opplevd det så nært selv, men bare tanken på dette, frembringer denne vonde følelsen...

Gjest Vet hvordan du har det.
Skrevet

Det kan være "deilig" at den syke og lidende endelig får slippe, men sorgen vil nok ikke være mindre uansett.

Å miste noen man er glad i er vondt, det er det vondeste man kan oppleve.

Etterhvert vil det føles noe lettere å takle, du vil minnes fler og fler fine minner fremfor de vondeste.

Et menneske som du har hatt så kjær, og som du har mistet skal få lov å bli hos deg, i hjertet ditt og i tankene dine, men husk å ikke glemme din egen ekstistens, det ville nok ikke din bror likt at du gjorde.

Ønsker deg en så god tid som mulig fremover, ta vare på deg selv og de rundt deg.

Skrevet

Ikke mye er verre! Bortsett fra sykdomsperioden, så har du heldigvis mange flotte minner...

Mistet min pappa plutselig og det brant lenge. Kommer aldri til å glemme det vi hadde sammen, og jeg tenker mye på han...

Ta en dag av gangen.

Kondolerer.

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...