Gå til innhold

Brystreduksjon til fredag, men igår fikk jeg tannbyll.. HJELP!

Anbefalte innlegg

Gjest Tjoppihopp
Skrevet

I brevet fra sykehuset som skal operere meg stod det at man måtte ta kontakt dersom man var forkjølet, da ville operasjonen mest sannsynlig bli utsatt.

Hvordan er det med tannbyll?

Prøvd å ringe sykehuset, men får ikke tak i dem..

lalala1365380457
Skrevet

ikke helt sikker altså, men synes å huske at da jeg skulle opereres for det samme, så var det viktig å ikke ha noen infeksjoner i kroppen fra før.. skyndt deg til fastlegen din i morgentidlig, så kanskje du får en antibiotikakur som tar livet av infeksjonen før fredag (jeg var hos legen ca en uke før operasjon for å ta noen prøver for noe helt annet så fant de ut at jeg hadde begynnende blærekatar, og ble satt på en kjapp kur for dette)

Skrevet

De periodene mine var under narkose hyppig het det seg at det måtte gå 14 dager etter avsluttet antibiotikakur før de kunne få narkose så det spørs om inngrepet ditt henger i en tynn tråd nå ja.

Skrevet

Når man tenker på infeksjon så er det mest med tanke på luftveisinfeksjoner i forhold til narkosen..

Man er mest opptatt av tannstatus før hjerteoperasjoner da man har sett at det er en sammenheng mellom betennelse på hjerteklaffene og betennelser i munnhulen. Men ta kontakt med sykehuset ditt. Ring enten tidlig på morgenen eller litt utpå ettermiddagen da kirurgene står og opererer på dagtid!

lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...