Gå til innhold

I morra blir det snø, overlever du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer du deg på jobben?

Har du gode dekk?

Snøredskapen klar?

4-hjulstrekken reddet meg mange ganger i fjor.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• frosken

4

• Patsi

4

• Snorkfrøken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Håper ikke dette gjelder Kristiansand...

Vi har ikke lagt om til vinterdekk ennå.....

Satser på at jeg kommer meg frem i morgen tidlig, først med bil, deretter buss.

Skrevet

Kommer den hit til nordvest også????

Vi har satt på piggdekk og har 4-hjulstrekker, så dette skal nok gå bra :-)

Skrevet

Hvis det blir snø så blir det taxi til fysioen. Hvis jeg finner drosjehenvisningen :o(

Skrevet

Kommer den hit til nordvest også????

Vi har satt på piggdekk og har 4-hjulstrekker, så dette skal nok gå bra :-)

VG: Et lavtrykk vest av Skottland vil tirsdag utvikle seg til et stormsenter og komme inn mot Vestlandet. Det tilhørende nedbørområdet vil fra i ettermiddag gi kuling og regn til områdene sør for Stad/Dovre. Midt- og Nord-Norge får i dag enkelte sludd- og snøbyger, men gradvis lettere vær. Tirsdag blir det kuling med regn og snø i store deler av Sør-Norge, trolig storm nær Stad og om kvelden også på Sørlandet. Trøndelag og Nord-Norge får mye pent vær og fremdeles kaldt, men enkelte snøbyger på kysten fra Finmark til Lofoten.

Skrevet

VG: Et lavtrykk vest av Skottland vil tirsdag utvikle seg til et stormsenter og komme inn mot Vestlandet. Det tilhørende nedbørområdet vil fra i ettermiddag gi kuling og regn til områdene sør for Stad/Dovre. Midt- og Nord-Norge får i dag enkelte sludd- og snøbyger, men gradvis lettere vær. Tirsdag blir det kuling med regn og snø i store deler av Sør-Norge, trolig storm nær Stad og om kvelden også på Sørlandet. Trøndelag og Nord-Norge får mye pent vær og fremdeles kaldt, men enkelte snøbyger på kysten fra Finmark til Lofoten.

Jeg bor nord for Stadt, så det skal bli spennende å se...

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

http://www.o-zander.se/jul/julafton.html

Så fint!

Gleder du deg til jul?

:o)

Skrevet

Jada. Bussen går som vanlig den. :o)

Går til den stopper.

Gjest Flystripa
Skrevet

Herregud for noen latterlige spørsmål. Du må bo sør for Dovre ;o)

Skrevet

Vinterdekka kom på for en uke siden - men så bor jeg i nordvest da.

Overlever nok morgendagen også :)

Skrevet

Javisst overlever vi! :) Det handler om å dra avsted litt tidligere, gode dekk ,en termos med varm drikke og en diger gooood nistepakke i bilen. Ta med deg pledd også, og koseputa de ;)

Det ordner seg for snille jenter...og gutter :)

Skrevet

Har gode dekk, men det hjelper ikke når alle de andre står fast.

Men jeg så før jeg dro fra jobb at det er meldt mye snø til i morgen, så jeg er forberedt på å kunne jobbe hjemme. Problem løst!

Skrevet

Går til den stopper.

Det stresser meg overhode ikke om bussen kan stoppe, det er helt utenfor noe jeg kan gjøre noe med så det bekymrer meg ikke. :o) Jeg er grei sånn!

Skrevet

Jeg håper det blir snø.

Vinterskoene står i gangen, og det er alt jeg trenger for å komme meg dit jeg skal i morgen.

Skrevet

Javisst overlever vi! :) Det handler om å dra avsted litt tidligere, gode dekk ,en termos med varm drikke og en diger gooood nistepakke i bilen. Ta med deg pledd også, og koseputa de ;)

Det ordner seg for snille jenter...og gutter :)

Pekka! Kommer det snø her og? Vi har ikke lagt om til vinterdekk ennå.... :-(

Skrevet

Herregud for noen latterlige spørsmål. Du må bo sør for Dovre ;o)

Det blir kaos, men jeg kan ikke noe for det. Når det er kaos, så kommer jeg ikke på jobb, thats it.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...