Gå til innhold

I morra blir det snø, overlever du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stresser meg overhode ikke om bussen kan stoppe, det er helt utenfor noe jeg kan gjøre noe med så det bekymrer meg ikke. :o) Jeg er grei sånn!

Det stresser meg...

*bussjåfør*

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• frosken

4

• Patsi

4

• Snorkfrøken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

VG: Et lavtrykk vest av Skottland vil tirsdag utvikle seg til et stormsenter og komme inn mot Vestlandet. Det tilhørende nedbørområdet vil fra i ettermiddag gi kuling og regn til områdene sør for Stad/Dovre. Midt- og Nord-Norge får i dag enkelte sludd- og snøbyger, men gradvis lettere vær. Tirsdag blir det kuling med regn og snø i store deler av Sør-Norge, trolig storm nær Stad og om kvelden også på Sørlandet. Trøndelag og Nord-Norge får mye pent vær og fremdeles kaldt, men enkelte snøbyger på kysten fra Finmark til Lofoten.

Neeeeeeeeeeeeeeei!!!

Skrevet

_Hvor_ er det meldt snø?

*skjelver*

Hovesakelig sørøst.

Skrevet

Det blir kaos, men jeg kan ikke noe for det. Når det er kaos, så kommer jeg ikke på jobb, thats it.

Har du ikke helikopter?

Skrevet

Herregud for noen latterlige spørsmål. Du må bo sør for Dovre ;o)

Finnes det noen sinne mer enn en bil på veien samtidig nord for Dovre?

Skrevet

Selvfølgelig!

Jeg har da sett snø før. Kjørt i det også.

Vi har 4-hjulstrekk, vinterdekk og varme klær.

Forøvrig skal jeg ikke ut i verden før guttungens pianotime, og den er kl 15.

Hurraaaa! Nå kommer vinter'n!

Skrevet

Jeg tror ikke vi trenger bekymre oss for dette her i bergen.

Skrevet

Vinterdekkene er i hvertfall på. Men blir det snø i morgen må jeg sikkert beregne en ekstra time på hjemvei :o( Er alltid sånn når det første reale snøfallet kommer.

Skrevet

Har hatt snø i mange dager. Har ikke hatt et eneste problem, bortsett fra at rattet er kaldt. Brrr

Skrevet

Har hatt snø i mange dager. Har ikke hatt et eneste problem, bortsett fra at rattet er kaldt. Brrr

Det er rart de ikke har lagt inn varmeelement i det! De har det jo i setene, burde latt seg gjøre å ha en liten varmetråd inni der så man slapp ispinner som fingre

Skrevet

Det er rart de ikke har lagt inn varmeelement i det! De har det jo i setene, burde latt seg gjøre å ha en liten varmetråd inni der så man slapp ispinner som fingre

Næsj, hansker går greit det også...

Skrevet

Næsj, hansker går greit det også...

ikke vanter, de bare sklir

amerikafareren
Skrevet

Jeg hadde på meg vinterjakke i dag, men det var ca. 10 varmegrader. Det blåste så mye.........stakkars meg.

Jeg er glad jeg slipper snøen hjemme, men den kalde vinden kunne jeg godt unnvære. Når det er sagt så fabulerer jeg om alt jeg skal gjøre når jeg kommer hjem;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er noen bilmerker som alt har varme i rattet, toppmodellene til BMW f.eks. Det er veldig behagelig for frosne fingre :-)

Skrevet

Pekka! Kommer det snø her og? Vi har ikke lagt om til vinterdekk ennå.... :-(

Godmorgen :)

Snøværet de meldte østpå er utsatt til i morgen. Her hos oss kunne det komme regn og snø. Men jaggu skinner nesten sola i dag, det er flott! Vi kjører på helårsdekk men skal bytte nå en av dagene til vinterdekk. Plutselig en dag så kommer snøen, gjerne uanmeldt :)

Skrevet

Vel - her har det vært snø i en god uke, og jeg har overlevd :-)

Vi kommer oss fram på begge bilene våre, ingen av dem har firhjulstrekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...