Gå til innhold

I morra blir det snø, overlever du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kontrollfrik så selvsagt overlever jeg. :-) Alt er klart og på plass. Vinterdekkene er på, boden full av ved, og hele familiens vintertøy er sett over, supplert og klargjort.

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• frosken

4

• Patsi

4

• Snorkfrøken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ikke vanter, de bare sklir

Neida, fikk et par skikkelige skinnhansker (skikkelig damehansker)av svigermor som ligger i bilen til enhver tid. De ser litt kjerring ut, men funker å kjøre bil med ;o)

Skrevet

Jovisst har jeg fått skifta dekk. Men nå har bilen pajja og står godt på verksted og venter på en snerten lite operasjon som kommer til å koste meg 20 laken. :(

Skrevet

Klart det, har hjemmekontor! Skal bare opp trappa, jeg.

:)

Skrevet

Har piggfrie vinterdekk som ble satt på i helgen. Så da går det nok greit:-)

Men jeg tror ikke det blir noe snø her på en stund.

candyqueen_83
Skrevet

Godmorgen :)

Snøværet de meldte østpå er utsatt til i morgen. Her hos oss kunne det komme regn og snø. Men jaggu skinner nesten sola i dag, det er flott! Vi kjører på helårsdekk men skal bytte nå en av dagene til vinterdekk. Plutselig en dag så kommer snøen, gjerne uanmeldt :)

Jeg har aldri skjønt hvorfor det kalles helårsdekk når man må bytte til vinterdekk på vinteren? Kan jo ha vanlige sommerdekk da.. Resten av året altså.

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor det kalles helårsdekk når man må bytte til vinterdekk på vinteren? Kan jo ha vanlige sommerdekk da.. Resten av året altså.

Man må ikke bytte de, men vi har fått gratis vinterdekk. Derfor bytter vi, så varer helårsdekkene lengre :)

candyqueen_83
Skrevet

Man må ikke bytte de, men vi har fått gratis vinterdekk. Derfor bytter vi, så varer helårsdekkene lengre :)

Så de kan egentlig kjøres på hele året? Skjønner ikke hvorfor så mange bytter da når vinteren kommer.

Skrevet

Så de kan egentlig kjøres på hele året? Skjønner ikke hvorfor så mange bytter da når vinteren kommer.

Det er dype spor i de. Kanskje de vil ha pigger? Ikke vet jeg.

Skrevet

Har du ikke helikopter?

Det har jeg lånt bort til Røkke.

Skrevet

Jovisst har jeg fått skifta dekk. Men nå har bilen pajja og står godt på verksted og venter på en snerten lite operasjon som kommer til å koste meg 20 laken. :(

Staaaaakkars deg lille venn-

*klapper flyfly trøstende på hodet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...