Gå til innhold

Ikke skryteinnlegg... faktisk!

Gjest En tidligere godt brukt DOL-er...

Anbefalte innlegg

Gjest En tidligere godt brukt DOL-er...
Skrevet

Jeg er nå i midten av 20-årene og har klart å oppnå å bli A-kjendis (i norge hvertfall).

Denne tilværelsen har jeg hatt i ca et halvt års tid nå og jeg synes det er ganske så greit :)

Men det jeg er litt redd for, er hva pressen klarer å bringe opp om meg... :\

Som 17-18-åring var jeg kjæreste i noen mnd'er med en som for noen år tilbake hadde ranet en liten butikk, og fikk samfunnstjeneste...

Han var skikkelig slem med meg på slutten også, og lå med flere damer uten at jeg visste om det (de kom og fortalte det selv), og han brukte en del dop. Mine foreldre hatet ham, men kunne ikke gjøre så mye med det.

Jeg syns det blir flaut å fortelle om ham hvis det kommer opp, dessuten var han så stygg mot meg at jeg ikke vil han skal få "æren" for det og gå rundt å skryte over at han har "hatt meg"...

Hva skjer om jeg nekter på at jeg kjenner denne fyren til pressen? Blir det da påstand mot påstand?

Jeg tror ikke noen har bilder av oss sammen... men kan aldri vite...

Hilsen:

Skrevet

Jeg tror ikke på å lyve. Sannheten vil som oftest innhente en allikevel og da blir det desto mer pinlig...

Skulle dette komme opp, får du bare si noe sånt som at : "de aller fleste gjør vel dumme ting i ungdomstida!" Da får du iallefall overtaket på fyren ;-)

Skrevet

Jeg tror de aller, aller fleste av oss har mørkesider man ikke har lyst til at skal komme fram - hvis det kan være noen trøst. Selv er jeg glad for at jeg ikke er kjendis, da jeg liker rampelys dårlig, og slett ikke liker den måten media bretter ut privaliv og historie på, til og med forvrengt og forstørret.

Jeg vet ikke hvilke råd jeg skal gi deg. Hvis det ikke finns bilder av dere to sammen, kan du vel egentlig bare nekte som du sier, i hvertfall inntil noen eventuelt skulle dukke opp med bilder. Da er det bare å trekke på skuldrene. (Det er jo lov å ljuge i slike tilfeller - det er jo strengt tatt noe pressen ikke har noe med).

Du kan jo også svare det vante "Ingen kommentar", til det kjedsommelige.

Ønsker deg i alle fall lykke til!

Skrevet

Mette Marit overlevde, det går nok bra med deg og ;)

Du har jo ikke gjort noe galt :)

Skrevet

Skjønner hvordan du tenker. Det er ikke absolutt alle i min fortid jeg kunne tenke meg å bli kobla sammen med i dag. Menmen! Fortiden er en av de tingene vi ikke kan gjøre så mye med.

Anbefaler deg å gå med hodet høyt hevet, og late som du ikke har noe å være flau for. Alle kan gjøre feil!

Skrevet

Det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Det er helt uinteressant om din eks-kjæreste fra tenåra har ranet en butikk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forstår ikke helt problemet. Selv lavmålsjournalistene i Se og Hør driter vel i hvem du feide over som 17-åring.

Skrevet

Selv ikke de som er ordentlige kjendiser får spørsmål om hvem de feide over som 17åring...

Skrevet

Som de under her sier, det er ingen som bryr seg om hvem du var sammen med da du var 17 år. Og dessuten har jo de aller fleste en fortid.

Skulle det likevel komme frem så kan du jo trøste deg med at all PR er god PR ;)

amerikafareren
Skrevet

Jeg lever livet som Askepott;) Ved midnatt forsvinner jeg og ingen vet hvor. Jeg kommer alltid til å ha mine hemmeligheter, uansett. Slik er det når du lever et liv. Jeg trenger å være anonym noensteder, og kjendis andre steder og slik er det for oss mennesker. Ikke tenk for mye på fortiden, men mer på fremtiden.

Det er mange som har noen hemmeligheter i kofferten som du har. Ikke tenk på det. Hev hodet og gå videre og tenk hva har du å bidra med NÅ...

LYKKE TIL...........

Skrevet

Hva han har gjort har du ikke noe ansvar for - så ingen vil ta deg på at du har vært sammen med ham. Men å lyve om det vil du ha ansvar for - og DET vil du nok bli tatt på når det blir avslørt.

Like greit å være ærlig tenker jeg.

Skrevet

Tror jeg hadde sakt at jeg kjente han (sikkert mange som kan vite om at de har sett dere sammen), men at det aldri var noe forhold.

Jeg blir bare SÅÅÅ irritert over at folk henger seg opp i alt mulig som de ikke har noe med *grrrr*

Gjest Fru Prik
Skrevet

Tror jeg hadde sakt at jeg kjente han (sikkert mange som kan vite om at de har sett dere sammen), men at det aldri var noe forhold.

Jeg blir bare SÅÅÅ irritert over at folk henger seg opp i alt mulig som de ikke har noe med *grrrr*

"Jeg blir bare SÅÅÅ irritert over at folk henger seg opp i alt mulig som de ikke har noe med *grrrr*"

Som for eksempel at det skrives "sagt" og ikke "sakt"? ;-)

Skrevet

"Jeg blir bare SÅÅÅ irritert over at folk henger seg opp i alt mulig som de ikke har noe med *grrrr*"

Som for eksempel at det skrives "sagt" og ikke "sakt"? ;-)

Hmmmm....merkelig at jeg ikke skal lære dette. Du er nemlig ikke førstemann som har sagt det til meg.

Skrevet

Huff huff :) Det lønner seg nok alltid å være ærlig.. Noen klarer å snuse det opp likevel.. .F.eks. en doler :)

hihi

Skrevet

Hvis noen skulle "konfrontere" deg med det der kan du vel bare le, si du var sytten år og avslutte med "ingen kommentar" hvis de insisterer på en utdyping?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...