Gå til innhold

Jeg har vasket under badekaret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg endelig gjort det - vasket under badekaret :-) Æsj - så mye støv og gugg som var der!

Badet var nytt i mars 2004, og jeg trooooooor jeg har vasket under der en gang før.....

Skrevet

Ikke si det:( Har ikke vasket under der på en evighet esj!!!

Gjest Debra irl
Skrevet

Skryteinnlegg, blæh ;o)

Huff, får ta meg sammen jeg og da.....

Skrevet

Imponert!

Jeg TØR ikke for alt i verden bevege meg under mitt... :-S Det er ting som beveger seg der.

Skrevet

Imponert!

Jeg TØR ikke for alt i verden bevege meg under mitt... :-S Det er ting som beveger seg der.

Vi har av og til litt vond lukt på badet vårt - og jeg var seriøst litt redd for hva jeg kunne finne der - f.eks. en bleie.....

Heldigvis fant jeg ikke så mye annet enn en såpe, noen hårspenner, en dorullhylse, en babyrangle og en tom shampoflaske :-)

Pluss masse støv og kliss etter vannsprut blandet med såpe og støv :-(

Skrevet

Godt å få det gjort, men du verden så mye tiltak å sette i gang med det. Jgehar ei venninne som flytter fram fryseren og vasker under og bak den hver eneste uke. Jeg tør ikke fortelle henne hvor sjelden jeg gjør sånt. Badekaret heiv jeg ut når jeg så hva som samla seg under der.

Skrevet

Godt å få det gjort, men du verden så mye tiltak å sette i gang med det. Jgehar ei venninne som flytter fram fryseren og vasker under og bak den hver eneste uke. Jeg tør ikke fortelle henne hvor sjelden jeg gjør sånt. Badekaret heiv jeg ut når jeg så hva som samla seg under der.

Hæ???? Det er jo verre enn svigermor!!!!

Vi flyttet inn i huset for ni år siden, og har nå aldri flyttet på frysen, tror jeg (hvis ikke svigermor har gjort det da....) :-)

Men jeg tømte frysen her en dag også, iste av og vasket oppi og ryddet :-)

Sånne ting kan jeg tenke på i månedsvis før jeg gjør noe med det....

Skrevet

Vi har av og til litt vond lukt på badet vårt - og jeg var seriøst litt redd for hva jeg kunne finne der - f.eks. en bleie.....

Heldigvis fant jeg ikke så mye annet enn en såpe, noen hårspenner, en dorullhylse, en babyrangle og en tom shampoflaske :-)

Pluss masse støv og kliss etter vannsprut blandet med såpe og støv :-(

Jeg er sikker på at det har foregått diverse kjemiske fusjoner under der, og hvis jeg begynner å tulle med dem våkner de til liv:-s.

Skrevet

Hæ???? Det er jo verre enn svigermor!!!!

Vi flyttet inn i huset for ni år siden, og har nå aldri flyttet på frysen, tror jeg (hvis ikke svigermor har gjort det da....) :-)

Men jeg tømte frysen her en dag også, iste av og vasket oppi og ryddet :-)

Sånne ting kan jeg tenke på i månedsvis før jeg gjør noe med det....

Da er du lik meg. Det går nok et par år eller fire før jeg flytter på fryseren for å vaske der ja. Men hun er litt spesiell når det gjelder vasking. Hun tørker støv inni postkassa si også, og den står innendørs i en blokkoppgang. :)

Skrevet

Jeg er sikker på at det har foregått diverse kjemiske fusjoner under der, og hvis jeg begynner å tulle med dem våkner de til liv:-s.

Det er helt sikkert en EU-tilpasset genmanipulert organisme som ikke må vekkes til liv. :)

Skrevet

Da er du lik meg. Det går nok et par år eller fire før jeg flytter på fryseren for å vaske der ja. Men hun er litt spesiell når det gjelder vasking. Hun tørker støv inni postkassa si også, og den står innendørs i en blokkoppgang. :)

HOOOOOHOOOO!

For en idé! Tror jeg skal spørre svigermor om det er lenge siden hun tørket støv inni postkassa si - og fortelle henne at det gjør jeg ukentlig :-)

Skrevet

For ikke å snakke om MUTASJONER!!!!!

Skrevet

Det er helt sikkert en EU-tilpasset genmanipulert organisme som ikke må vekkes til liv. :)

Jeg trur definitivt ikke disse organismene blir godkjent av EU.

Skrevet

HOOOOOHOOOO!

For en idé! Tror jeg skal spørre svigermor om det er lenge siden hun tørket støv inni postkassa si - og fortelle henne at det gjør jeg ukentlig :-)

*lol* Ikke glem at du sikkert også skurer klessnora med en skrubbesvamp og salmiakk av og til. Hun gjør det også. Jeg skjønner ikke hvordan hun greier å tenke ut alle steder man bør vaske.

Skrevet

*lol* Ikke glem at du sikkert også skurer klessnora med en skrubbesvamp og salmiakk av og til. Hun gjør det også. Jeg skjønner ikke hvordan hun greier å tenke ut alle steder man bør vaske.

Jeg ler bare enda mer her!!!!!!

Morsom venninne du har :-)

Nå skal jeg tenke ut en kreativ plass å vaske:

...........

...........

...........

Hva med holderen til den trådløse telefonen?

Eller inni nøkkelskapet i gangen (der vasker hun sikkert daglig allerede)

Eller INNI CD-coverene?

Skrevet

Vi bare spyler vi - sånn dann og vann.

Ungene spyler også - når de bader og plasker så hele badet ser ut som en plaskedam - men likevel så var det guggent under der!

Skrevet

Jeg ler bare enda mer her!!!!!!

Morsom venninne du har :-)

Nå skal jeg tenke ut en kreativ plass å vaske:

...........

...........

...........

Hva med holderen til den trådløse telefonen?

Eller inni nøkkelskapet i gangen (der vasker hun sikkert daglig allerede)

Eller INNI CD-coverene?

Hva med inni nøkkelhøla? Du får det nok til med en flaskekost. Har aldri hørt venninna mi har gjort det da, men mora til ei jeg gikk på skolen med gjorde det. Helt sykt.

Skrevet

Dæven.

Skrevet

For ikke å snakke om MUTASJONER!!!!!

Jah... ! Så med andre ord, dit går jeg ALDRI!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...