Gå til innhold

Jeg har vasket under badekaret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med inni nøkkelhøla? Du får det nok til med en flaskekost. Har aldri hørt venninna mi har gjort det da, men mora til ei jeg gikk på skolen med gjorde det. Helt sykt.

Det var toppen!

Jeg skal love deg en ting - at jeg aldri kommer til å vaske inni nøkkelhullene!

Nå må jeg få lagt meg.... Skal opp om 7 timer :-(

Skrevet

*lol* Ikke glem at du sikkert også skurer klessnora med en skrubbesvamp og salmiakk av og til. Hun gjør det også. Jeg skjønner ikke hvordan hun greier å tenke ut alle steder man bør vaske.

Ha.. det gjør jeg hver vår. Da må jeg også vaske eller kaste alle klypene som har hengt ute hele vinteren.

Skrevet

Ha.. det gjør jeg hver vår. Da må jeg også vaske eller kaste alle klypene som har hengt ute hele vinteren.

Nå imponerer du meg!

Skrevet

Nå imponerer du meg!

Er irritert på meg selv hver vår. At jeg ikke tar inn hele snora. Den henger forresten ute nå også med klyper. Lærer aldri.

amerikafareren
Skrevet

I morgen har du glemt det igjen, og det skal du være glad for;) Livet består av så mye morsomt annet enn vaskinog og ..................;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Hehe, vi bodde ett og et halvt år på et sted med badekar. Vasket aldri under der før vi flytta ut. Å fy og mye dritt og gugge det var under der!! Vi har ikke badekar nå, men hadde vi hatt det hadde jeg vaska under der innimellom hvertfall.

Usj! At steder man glemmer kan bli så grisete! yuk

Skrevet

Hehe, mange får dårlig samvittighet med tanke på badet ja. Men det er da måte på hva vi skal rekke i hverdagen ;)

Jeg har ikke kar, men dusjkabinett. Og jeg er ikke ofte under der heller. Men nå er planen å få malt om der inne, så da blir det rengjort også pffff.

Skrevet

Imponert!

Jeg TØR ikke for alt i verden bevege meg under mitt... :-S Det er ting som beveger seg der.

Eg tenkte på det for eit par dagar sidan sjølv, at det burde vore gjort, men eg tør ikkje. Berre eit par månader sidan, men det tar ikkje lenger tid før det blir absolutt avskyeleg. Eg trur eg overlet drittjobben til gemalen eg, han er så flink ;-)

Skrevet

Godt å få det gjort, men du verden så mye tiltak å sette i gang med det. Jgehar ei venninne som flytter fram fryseren og vasker under og bak den hver eneste uke. Jeg tør ikke fortelle henne hvor sjelden jeg gjør sånt. Badekaret heiv jeg ut når jeg så hva som samla seg under der.

Flyttar fryseren KVAR VEKE ?!?!?!?

Er ho i slekt med Supermann? Eller har ho frysar på hjul - vår er nesten urørleg tilogmed med to mann på jobben.

Men når det er sagt, om han hadde vore lett som ei fjør hadde eg da ikkje orka å vaske under der kvar veke, er da mange nok andre ting å vaske ;-)

Skrevet

Hva med inni nøkkelhøla? Du får det nok til med en flaskekost. Har aldri hørt venninna mi har gjort det da, men mora til ei jeg gikk på skolen med gjorde det. Helt sykt.

Etter nokre tiår så trengs det faktisk, har du aldri kikka gjennom nøkkelholet i litt eldre hus? Usj, mykje gugge der...

Skrevet

Flyttar fryseren KVAR VEKE ?!?!?!?

Er ho i slekt med Supermann? Eller har ho frysar på hjul - vår er nesten urørleg tilogmed med to mann på jobben.

Men når det er sagt, om han hadde vore lett som ei fjør hadde eg da ikkje orka å vaske under der kvar veke, er da mange nok andre ting å vaske ;-)

Hun er ganske veltrent men ikke spesielt sterk tror jeg. Jeg fatter ikke at hun gidder. Jeg syns det er litt sykt.

Skrevet

Etter nokre tiår så trengs det faktisk, har du aldri kikka gjennom nøkkelholet i litt eldre hus? Usj, mykje gugge der...

Nei, jeg har ikke for vane å kikke gjennom nøkkelhøla. :) Tror ikke det er bra å ha det for reint og sterilt heller.

Skrevet

Nei, jeg har ikke for vane å kikke gjennom nøkkelhøla. :) Tror ikke det er bra å ha det for reint og sterilt heller.

Hihi... byrjar bli nokre år sidan eg har kikka i nøkkelhol, eg også, men har ein først sett eit verkeleg igjengrodd nøkkelhol, så hugsar ein det jo. Iblant er det slik at ein må lure på om ein ville fått inn nøkkelen om det skulle bli aktuelt å låse ein gong ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...