Signaturelle Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Bør jeg forvente trøbbel i forbindelse med snø/is/glatt føre i Asker og Bærum i morgen? Synes det er så tvetydig i nettavisene 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, det bør du. Det regner og er rundt 0 grader. Vil tro det går over til snø i løpet av natta. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Ja, det bør du. Det regner og er rundt 0 grader. Vil tro det går over til snø i løpet av natta. æsj. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 æsj. Må sies at jeg ikke akkurat er Vidar Theisen, men jeg innbiller meg at jeg våkner til snø i morgen. Skal du ut på E-18 i retning Oslo bør du nok være tidligere ute enn vanlig. Du vet hvordan folk er når den første snøen kommer. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Skrevet 30. oktober 2006 Må sies at jeg ikke akkurat er Vidar Theisen, men jeg innbiller meg at jeg våkner til snø i morgen. Skal du ut på E-18 i retning Oslo bør du nok være tidligere ute enn vanlig. Du vet hvordan folk er når den første snøen kommer. Ja.. sukk. det er nettopp derfor jeg ikke vil ha snø. skal fra asker til oslo. være fremme halv ni. bør vel dra senest syv da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. oktober 2006 Skrevet 30. oktober 2006 Ja.. sukk. det er nettopp derfor jeg ikke vil ha snø. skal fra asker til oslo. være fremme halv ni. bør vel dra senest syv da? Tja. Det er jo midt i verste rushen. Men halvannen time burde holde. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.