Gjest Helle Marie Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Legen sier at han vil bytte fra topimax til lyrica fordi han har hørt at topimax kan gjøre en urolig, mens lyrica har en angstdempende effekt. Stemmer det? Det andre jeg vil spør om er om en legger på seg/ får økt matlyst av lyrica. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vektøkning skal ikke være et problem med Lyrica. Det er korrekt at Lyrica har fått GAD (generalisert angstlidelse) som godkjent indikasjon. Positivt skal det også være at virkningen kommer relativt raskt. Jeg har ingen erfaring, kun teoretisk kjennskap til Lyrica. 0 Siter
Gjest Helle Marie Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vektøkning skal ikke være et problem med Lyrica. Det er korrekt at Lyrica har fått GAD (generalisert angstlidelse) som godkjent indikasjon. Positivt skal det også være at virkningen kommer relativt raskt. Jeg har ingen erfaring, kun teoretisk kjennskap til Lyrica. Tusen takk for svar NHD 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.