Gå til innhold

Huff, jeg liker ikke Halloween....hva gjør jeg når det ringer på?

Anbefalte innlegg

Gjest antihalloween
Skrevet

Dette er handelstandens sin fortjeneste. Dette er noe stort tull etter min mening. Mange barn spiser godterier nesten hver dag, og har et heller dårlig kosthold. I dag blir dørene nedringt fordi barna vil ha godterier. De senere år har det ringt på i flere timer. Jeg er helt i mot dette, så hva sier jeg til barna som kommer og tigger?

Gjest Noen forslag
Skrevet

"Ta dere sammen, gå hjem og gjør leksene!"

eller

"Skjerp dere, gå hjem og rydd rommet!"

Skrevet

Jeg tror du unngår noe av maset ved å slukke lys både ute og inne. Jeg tror også du kan ha glede av å kople ut ringeklokken. Eller rett og slett innviter deg over til en venn og slipp unna alt :)

Gjest skjerp dere
Skrevet

Hvorfor kan ikke alle "jeg-hater-Halloween"-ere samle seg under én tråd? Drittlei disse hat-trådene om og om igjen.

Skrevet

Du skrur av utelyset, gjerne også lyset i gangen.

Det betyr at en ikke vil ha besøk.

Skrevet

Vi slukker utelyset, og da bør de fleste skjønne at vi ikke ønsker besøk.

Jeg regner likevel med at noen kommer. Vi sier bare høflig at vi ikke feirer Halloween, og lukker døra.

Ungene mine får heller ikke lov til å gå Halloween.

Skrevet

Du slukker utelys for å signalisere at du ikke ønsker at de kommer på besøk.

Kommer de likevel, så sier du at du ikke feirer Halloween.

Skrevet

Vi slukker utelyset, og da bør de fleste skjønne at vi ikke ønsker besøk.

Jeg regner likevel med at noen kommer. Vi sier bare høflig at vi ikke feirer Halloween, og lukker døra.

Ungene mine får heller ikke lov til å gå Halloween.

Bor ikke du i Krsand? Er det mange som går på dørene der?

*også sørlending*

Skrevet

Hvorfor kan ikke alle "jeg-hater-Halloween"-ere samle seg under én tråd? Drittlei disse hat-trådene om og om igjen.

La være å lese dem, da vel!

Skrevet

Bor ikke du i Krsand? Er det mange som går på dørene der?

*også sørlending*

Jo, jeg bor i kristiansand. Det har vært en del unger de siste årene som har ringt på - men ikke plagsomt mange. Og det er stort sett unger fra gata vår som ringer på.

Mener dette begynte høsten 2000 eller 2001. Husker eldstemann var liten og ble livredd da han så disse fæle vesenene med masker :-(

Skrevet

Jo, jeg bor i kristiansand. Det har vært en del unger de siste årene som har ringt på - men ikke plagsomt mange. Og det er stort sett unger fra gata vår som ringer på.

Mener dette begynte høsten 2000 eller 2001. Husker eldstemann var liten og ble livredd da han så disse fæle vesenene med masker :-(

Uff...

Glad jeg bor på bondelandet, her får vi ingen på døra.

Skrevet

Siden jeg bor i Irland så kommer de sikkert til å ringe ned døren her:S

Vi har derfor fått beskjed av husverten at det bør være fremme en gryte med snop, for ungene i nabolaget:)

Vurderer å ta meg en tur på shopping senteret i stedet:P og shoppe julegaver, så er det hjem og se 3sesong av LOST;) Og ikke opne døren i det hele tatt:P *det er min plan*

Gjest abrahamsen
Skrevet

Du skrur av lyset og låser døra. Bare la være å åpne.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hallo?

Skrevet

Du kan slå hendene sammen og si: Å, var det i dag? Gud, det hadde jeg glemt. Så smiler du veloppdragent og lukker døra.

Selv har jeg mest lyst til å plaffe ned de som jeg vet kommer, men i stedet har jeg kjøpt en pose twist i anledning dagen.

Begynner visst å bli bløthjertet. Eller egentlig er jeg mest redd for hærverk på bilen min.

Skrevet

Du kan jo bre skrive ne lapp på døra at du ikke er hjemme....

Skrevet

Du stenger døra og vasker opp et par klæsja egg dagen derpå, enkelt og greit.

Det skal jeg gjøre.

Skrevet

Du kan slå hendene sammen og si: Å, var det i dag? Gud, det hadde jeg glemt. Så smiler du veloppdragent og lukker døra.

Selv har jeg mest lyst til å plaffe ned de som jeg vet kommer, men i stedet har jeg kjøpt en pose twist i anledning dagen.

Begynner visst å bli bløthjertet. Eller egentlig er jeg mest redd for hærverk på bilen min.

"Begynner visst å bli bløthjertet. Eller egentlig er jeg mest redd for hærverk på bilen min."

DET er ille, og bekrefter det jeg sa et annet sted om at det i mange tilfeller begynner å likne veldig på god, gammeldags utpressing.

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...