Gå til innhold

Aud Schønemann død

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Det var trist. Hun skulle jeg ønske levde evig. Norges kuleste dame noensinne.

Hehe, hun er så "modern" at jeg nå et øyeblikk ble sittende å synes synd på Fleksnes som har blitt helt alene i verden. :)

Fleksnes uten moder'n, går ikke an ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fleksnes uten moder'n, går ikke an ;o)

Huff. Nå har sikkert Rolv det trist. De hadde et fint forhold.

Så på noe av ekstrastoffet på en Fleksnes-dvd her om dagen, og jeg tror det var Rolvs 60-årsdag hvor Modern holdt tale. Han ble så rørt at han var helt på gråten.

Gjest Kreppsokk
Skrevet

Trist ja, men akk så naturlig!

Hun har hatt slag, og slagpasienter holder ofte ikke ut så mange år etter første slag (lett for å få nye og alvorligere slag osv).

I tillegg var ho gammel og sikkert mett av dage, mannen døde som kjent fra henne for noen år siden.

Men trist er det sjølvsagt!

Skrevet

Det begynner å bli tynt i rekkene av de gode, gamle nå ja.

"........................................"

Skrevet

Det var godt hun fikk slippe nå, stakkar.

Jeg var så heldig å få treffe henne etpar ganger, og hun var et nydelig menneske. Man fikk lyst til å klemme henne og ikke slippe. :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Huff. Nå har sikkert Rolv det trist. De hadde et fint forhold.

Så på noe av ekstrastoffet på en Fleksnes-dvd her om dagen, og jeg tror det var Rolvs 60-årsdag hvor Modern holdt tale. Han ble så rørt at han var helt på gråten.

De hadde nok et nært forhold, de to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...