Gjest Flystripa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det var trist. Hun skulle jeg ønske levde evig. Norges kuleste dame noensinne. Hehe, hun er så "modern" at jeg nå et øyeblikk ble sittende å synes synd på Fleksnes som har blitt helt alene i verden. Fleksnes uten moder'n, går ikke an ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Fleksnes uten moder'n, går ikke an ;o) Huff. Nå har sikkert Rolv det trist. De hadde et fint forhold. Så på noe av ekstrastoffet på en Fleksnes-dvd her om dagen, og jeg tror det var Rolvs 60-årsdag hvor Modern holdt tale. Han ble så rørt at han var helt på gråten. 0 Siter
Gjest Kreppsokk Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Trist ja, men akk så naturlig! Hun har hatt slag, og slagpasienter holder ofte ikke ut så mange år etter første slag (lett for å få nye og alvorligere slag osv). I tillegg var ho gammel og sikkert mett av dage, mannen døde som kjent fra henne for noen år siden. Men trist er det sjølvsagt! 0 Siter
Prozak Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det begynner å bli tynt i rekkene av de gode, gamle nå ja. "........................................" 0 Siter
Piraye Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Trist.... Var sikker på at hun ble å vare for evig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det var godt hun fikk slippe nå, stakkar. Jeg var så heldig å få treffe henne etpar ganger, og hun var et nydelig menneske. Man fikk lyst til å klemme henne og ikke slippe. ) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Huff. Nå har sikkert Rolv det trist. De hadde et fint forhold. Så på noe av ekstrastoffet på en Fleksnes-dvd her om dagen, og jeg tror det var Rolvs 60-årsdag hvor Modern holdt tale. Han ble så rørt at han var helt på gråten. De hadde nok et nært forhold, de to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.