Zoriana Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Det har vært store endringer i livet mitt de siste årene, samlivsbrudd m/felles barn, dødsfall i nærmeste familie, utrbrent fra jobben, begynt på studier, problemer med å følge dem opp. Ny kjæreste, men klør så fælt over hele kroppen når jeg er sammen med han. Sliter med dårlig samvittighet over eksen som jeg gikk ifra, jeg er fremdeles glad i han. Fastlegen min ville ikke sette meg på ventelitste til psykolog, og jeg har nå byttet lege.Har tenkt å spørre han også ang. psykolog. Føler live mitt er et eneste rot nå som jeg ikke kommer meg ut av, men vet ikke hva jeg bør gjøre. 0 Siter
Zoriana Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan får jeg sånn rød prikk foran innlegge, så NHD svarer meg? 0 Siter
hidi Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan får jeg sånn rød prikk foran innlegge, så NHD svarer meg? Hvis han mener han kan gi deg tips eller råd, så svarer han deg... Lykke til! 0 Siter
frosken Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hvorfor ville ikke fastlegen henvise deg til psykolog? Hva var hans argumenter? 0 Siter
rose23 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Prøv å fortell hvordan du har det inni deg, i steden for å fortelle om alt som har skjedd. Du må si hvordan det du har opplevd påvirker deg i det daglige. De fleste opplever før eller senere i livet samlivsbrudd, utbrenthet, og at en ikke går like overens med alle. 0 Siter
Orio Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan får jeg sånn rød prikk foran innlegge, så NHD svarer meg? Prikken kommer når han har svart deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.