Gå til innhold

Standardmarger i Word

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Hva er standard marger i Word? Altså -tall- ikke bare et svar som "Det er de margene som er når du åpner et nytt dokument" ;)

-Jeg- har ikke forandret på noe, men jeg synes at det ser ut som om det er veldig mye hvitt på sidene av teksten når jeg skriver det ut, altså at margene skulle være mindre på sidene, så jeg tenkte at jeg skulle sjekke om tallene som står der er riktige.

Er det noen som har dem i hodet eller lett tilgjengelig?

Hilsen en oppgaveskrivende

Gjest LOTUS78
Skrevet

du går på fil og utskriftsformat. Der er det noe som heter marger, hos meg er de på 2,5 i alle retninger.

Gjest Calóni
Skrevet

du går på fil og utskriftsformat. Der er det noe som heter marger, hos meg er de på 2,5 i alle retninger.

Ah. Den sto på 3,17 på høyre og venstre side. Visste det var noe! Takk for hjelpen! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...