Gå til innhold

drikke alkohol og sende sms..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært der...men gjør det aldri igjen.

Festet en del før og fikk en enormt trang til å sende sms i fylla.

Noe en selvsagt angrer bittert på dagen etter.

Det jeg lurte på er om andre har gjort dette, og kanskje noen har lyst til å fortelle litt om det, det hadde vært underholdene..

Fortsetter under...

Skrevet

Hva er det med denne trangen til å sende SMS i fylla egentlig?

Been there, men på andre siden, altså mottatt endel fylle-sms.

Sendte noen tulle SMS når jeg var yngre til en lærer jeg var forelsket i da - det kan vel regnes som i samme sjangeren.

Men fortsett for all del å skrive, fylle SMS er meget morsomt!! They reveal your TRUE feelings :D

Skrevet

Er (dessverre) så lite på fylla fortiden, at det er et fjærnt problem for meg. Hadde jeg hatt mobil da jeg var i videregående/student, ville nok situasjonen vært en helt annen - med påfølgende pinlige blåmandager, ja...

Skrevet

Jeg har god erfaring med å skrive sms når jeg drikker, det har ikke blitt noen pinlige episoder av det, stort sett er det ganske uforståelig det jeg skriver.

Vet ikke hva som fremkaller denne trangen til å sende sms i fylla, men det skjer nesten hver gang - og hver gang virker det som en kongebra ide der og da. Hver gang ser det jeg skriver like forståelig ut også, helt til jeg leser gjennom sendt-mappen neste dag.

Men, som sagt, ingen pinlige episoder så langt. :-)

Gjest anonym her altså!
Skrevet

Jeg våknet etter en fuktig fest og ved siden av sengen lå den bærbare pc'en. Jeg kunne se at jeg hadde sendt sms fra telefonkatalogen, og jeg fikk også mail fra en venninne der hun spurte om jeg hadde vært veldig full kvelden før... Jeg hadde altså skrevet mail og sms (til en gammel ex). Pinlig.

Gjest Tromsø-nick
Skrevet

Mannen min har mottatt ekle fyllemeldinger fra ei halvgammel fylleberte. De ble lest opp høyt som underholdning i familien.

Men etter noen mnd ble vi temmelig lei av henne, for det tok lang tid før hun skjønte hintet at her var det intet å hente.

Annonse

Skrevet

Jeg har aldri sendt SMS i fylla, men i yngre dager fikk jeg en vannvittig trang til å klatre opp på høye bruer og denslags når jeg hadde drukket. Eller kjøre bil.

Skrevet

Har sendt mange SMS-er i "fylla", men ingen jeg ikke ville ha sendt i edru tilstand.

"........................................."

Skrevet

I fylla blir jeg ekstra glad og da er jeg "glad i alle". Såå ja, jeg sender litt sånne meldinger. Men jeg må jo si at jeg har blitt flinkere til å legge mobilen bort. Det pinligste er vel når teksten knapt er forståelig, men det er leeenge siden ;)

Gjest girl with no name
Skrevet

Når en skriver noe ufordelaktig om venninne A til venninne B. Og så i ukonsentrert alkorus sender den til frøken A. Gremmes.

Skrevet

Hva er det med denne trangen til å sende SMS i fylla egentlig?

Been there, men på andre siden, altså mottatt endel fylle-sms.

Sendte noen tulle SMS når jeg var yngre til en lærer jeg var forelsket i da - det kan vel regnes som i samme sjangeren.

Men fortsett for all del å skrive, fylle SMS er meget morsomt!! They reveal your TRUE feelings :D

De sanne følelsene der og da, ja, men ikke nødvendigvis når alkoholsen sakte men sikkert forlater en stakkars misbrukt kropp. He, he!

Gjest Elextra
Skrevet

Mannen min har mottatt ekle fyllemeldinger fra ei halvgammel fylleberte. De ble lest opp høyt som underholdning i familien.

Men etter noen mnd ble vi temmelig lei av henne, for det tok lang tid før hun skjønte hintet at her var det intet å hente.

hehe, er dette til skrekk og advarsel til oss andre?

Gjest Elextra
Skrevet

Bedre å sende sms'er i fylla enn å ta mer eller mindre påkledte bilder av seg selv og kjæresten kanskje (og siden miste mobilen)?

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har blitt veldig flink de siste årene, og sluttet helt med det der.

Men det har vært noen episoder, ja.

Når du våkner opp dagen derpå og ser en sms fra en eller annen du feide over for 5 år siden og ikke har hatt noen kontakt med siden, hvor svaret er: Sorry, jeg har fått samboer.

Da skjønner du at du har vært på tur.

Når du i tillegg er rutinert nok til å slette utgående sms og ikke vet hva du har spurt om, så ... vel - det er nok til å holde senga noen timer ekstra.

Gjest Tromsø-nick
Skrevet

hehe, er dette til skrekk og advarsel til oss andre?

Hehe neida, men det er fakta om hva som hendte vår familie, og det er ganske komisk egentlig.

Noen kvinner skjønner ikke at menn kan være høflige og vennlige mot dem uten at det betyr noe mer.

Men jeg tipper at dere doldamer ikke er så dumme som denne kjerringa at dere slenger dere etter gifte menn med familie. ;)

Når sant skal sies var dette kvinnfolket temmelig hard på flask, og det er hun sikkert fortsatt.

Det var heller ikke bare SMS vi opplevde, men intens telefonering + at hun passa opp mannen på butikken og nermest forfulgte han da han var utpå ærender alene.

Hun var spikke gæærn!

amerikafareren
Skrevet

Jeg har i hvert fall gjort det engang, og angret ikke etterpå;) Jeg drikker meg vanligvis ikke full, men kan slippe meg litt løs innimellom:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...