Gjest Calóni Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jepp, i går oppdaget jeg en blå pakning med litt stjerner på, som inneholdet både ribbe og pølse, og kaltes "Juletallerken" eller noe sånt. Det var 30. oktober, for f**! De kunne i det minste ha ventet til vi skriver november 0 Siter
Gjest jul meg her og jul meg der. ........... :) Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Julebrus har de hatt i butikken i allefall i en uke, så den forrige mandag for første gang. Kjøpte ikke da. Men tidlig ute er de med alt. Julemarsipan har vært i butikken i flere uker allerede. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Julebrus har de hatt i butikken i allefall i en uke, så den forrige mandag for første gang. Kjøpte ikke da. Men tidlig ute er de med alt. Julemarsipan har vært i butikken i flere uker allerede. på pytt og panne i Stavanger her jeg bor, kom de med masse julepynt i butikken av midten av september, da begynte jeg å lure. skulle ønske jula kunne begynne i uka da første søndag i advent er. da føler hvertfall jeg at det er mer koslig med jul, enn at den allerede starter 2 måneder før enn det den egentlig gjør. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Da skal jeg kjøpe tre pakker og gjemme til julaften, før det blir utsolgt. 0 Siter
Babette Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Da skal jeg kjøpe tre pakker og gjemme til julaften, før det blir utsolgt. Jeg synes Fjordland-porsjonene er så små. Blir ikke mett. Eller skal du spise alle tre selv? Da bør det holde. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg synes Fjordland-porsjonene er så små. Blir ikke mett. Eller skal du spise alle tre selv? Da bør det holde. Jeg skal i hvert fall spise 1,5 porsjon eller 2. Det kommer an på om dattera mi har kveldsvakt på julaften. Ellers så klarer jeg sikkert alle tre og jeg har en halv halvflaske Aquavit i skapet fra i fjor jul. Men det blir vel ikke så mange på dol ( 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skal i hvert fall spise 1,5 porsjon eller 2. Det kommer an på om dattera mi har kveldsvakt på julaften. Ellers så klarer jeg sikkert alle tre og jeg har en halv halvflaske Aquavit i skapet fra i fjor jul. Men det blir vel ikke så mange på dol ( Jeg skal selvsagt innom her på julaften! Vi får klekke ut noen tråder å legge inn, sånn at det blir noe å skrive om her! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Du trenger jo ikke kjøpe den! Trenger jeg ikke? Jeg kjøpte jo alle 34 som lå i kjøledisken. Trodde jeg måtte, jeg 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Var den god? I fjor var den det I år er det mulig jeg kjøper den i siste halvdel av november, ev. i desember Jeg er glad i risgrøten fra Fjordland, men de har satt juleinnpakning på den også, så jeg er i prinsippet litt i mot det 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skal selvsagt innom her på julaften! Vi får klekke ut noen tråder å legge inn, sånn at det blir noe å skrive om her! Ja, det blir nok liv hvis jeg dytter innpå all aquaviten jeg har ) 0 Siter
flisa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Trenger jeg ikke? Jeg kjøpte jo alle 34 som lå i kjøledisken. Trodde jeg måtte, jeg Fanken -de skulle jo jeg hatt som er så julete! *liker jul leeeenge* ;D 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Fanken -de skulle jo jeg hatt som er så julete! *liker jul leeeenge* ;D Hihi Løp og kjøp! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 I fjor var den det I år er det mulig jeg kjøper den i siste halvdel av november, ev. i desember Jeg er glad i risgrøten fra Fjordland, men de har satt juleinnpakning på den også, så jeg er i prinsippet litt i mot det Risgrøten er knallgod den ja! Kjipt at varene blir julevarer så tidlig ja... Så du har ikke smakt på juletallerken enda altså 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Risgrøten er knallgod den ja! Kjipt at varene blir julevarer så tidlig ja... Så du har ikke smakt på juletallerken enda altså Nei Men jeg skal nok kjøpe noen av dem, tror jeg. Jeg var enda en tur på butikken (en annen denne gang), og der hadde de jo -det- utvalget av Fjordland kalkunbryst og ribbe og alt som var. Tror det var 4 ulike julemiddager, samt risgrøt og riskrem i julepakning, jeg. Dersom jula skal vare i over 2 mnd, så har vi jul 1/6 av året 0 Siter
Mekri Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 I år har jeg gjort unna julegavene rekordtidlig, så dette er første gangen jeg ikke har irritert meg over butikkenes tidlige julestart. Egentlig er det litt koselig å tenke på at det _snart_ er jul :-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Nei Men jeg skal nok kjøpe noen av dem, tror jeg. Jeg var enda en tur på butikken (en annen denne gang), og der hadde de jo -det- utvalget av Fjordland kalkunbryst og ribbe og alt som var. Tror det var 4 ulike julemiddager, samt risgrøt og riskrem i julepakning, jeg. Dersom jula skal vare i over 2 mnd, så har vi jul 1/6 av året Forbaska at de skal friste oss sånn da! Jaja, men de pakkene er nok veldig greie for mange fremover. Jeg må jo smake etterhvert jeg også tenker jeg 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 I år har jeg gjort unna julegavene rekordtidlig, så dette er første gangen jeg ikke har irritert meg over butikkenes tidlige julestart. Egentlig er det litt koselig å tenke på at det _snart_ er jul :-) Jeg har et sånt fjernadoptivbarn, og for at julekort/gaver skal rekke fram til jul, så må de sendes senest i september, tror jeg. DA er det iallfall manko på julekort Men han får et julekort med bilde av byen min, så får han heller få et julekort i april 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, det blir nok liv hvis jeg dytter innpå all aquaviten jeg har ) *ler* Det kan jeg tro! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.